A Sziget marketingvezetőjét igazolta le a Hello Event

Karrier Kiemelt

Remetei Filep Ákos kreatívigazgatóként erősíti a kommunikációs ügynökség csapatát.

 

A kommunikációs szakember 7 évig dolgozott a Sziget, a Volt és a Balaton Sound fesztiválok nemzetközi marketingkampányain, majd 2020 végén érkezett a Hellohoz, ahol a kreatív csapatot vezeti, illetve az ügynökség marketingkommunikációs projektjeit felügyeli.

„Nagyon örülök, hogy csatlakozhattam a Hellohoz és ismét egy profi és elszánt csapattal dolgozhatok inspiráló feladatokon. A Szigetnél eltöltött évek alatt szerzett tapasztalatomat és ügyféloldali szemléletemet kamatoztatva igyekszem az ügynökség segítségére lenni az egyre szélesebb skálán mozgó projektjeink sikerében” – nyilatkozta a februárban kinevezett vezető.

A Hello évek óta bővíti kommunikációs portfólióját, így a rendezvénypiac megszűnését követően a körülményekhez alkalmazkodó digitális megoldásokkal és változatos kommunikációs eszközökkel támogatja ügyfeleit, köztük a MOL, az EY, a Microsoft, a BT Hungary és a Vodafone brandeket.

SOCIAL MEDIA