A SsangYong és Thuróczy Szabolcs folytatják a közös kalandokat

Hírek Kiemelt

A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való kiszakadás lehetőségét megtestesítő legújabb modellje idén ősztől elérhető a hazai piacon is. A Torres integrált bevezetőkampánya most új fázisába lép: online kampányfilmekkel erősítenek, amelyek november elejétől december közepéig futnak a SsangYong Magyarország social media felületein, december 4-től pedig a tévénézők is találkozhatnak velük.

 

A kampány célja, hogy segítse az SUV-kategória más modelljei közül a dizájnjával és az alapfelszereltségével kitűnő Torres magyar piacra történő belépését és hódító útját, rendhagyó módon mutassa be a modell termékelőnyeit, valamint tovább erősítse a márka imázsát és a brand awareness-t.  Ehhez pedig ismét Thuróczy Szabolcs színészt hívták segítségül, akinek személye két évvel ezelőtt fonódott össze a SsangYong nevével.

„Nem volt kérdés, hogy idén is fejlesztünk lokális tartalmat, és az is egyértelmű volt, hogy Thuróczy Szabolcs lesz a főszereplőnk, de a storytelling segítségével humoros formában a két másik nagykövetünket, Nyári Diát és Berki Krisztiánt is be kívántuk hozni a „SsangYong filmek univerzumába”. A korábbi filmjeinkhez hasonlóan az volt a célunk most is, hogy a reklámzajból kitűnve rendhagyó formában gyártsunk tartalmat. Azt gondolom, hogy az első film storytelling formájával és a második film extravagáns tánckoreográfiájával ezt sikerült is elérnünk, de kíváncsian várjuk a célcsoport reakcióját, hiszen elsősorban számukra szerettünk volna maradandót alkotni” – mondta Horváth Patrik, a SsangYong regionális marketingvezetője.

„Az autópiacon challenger márkaként jelen lévő SsangYong rendhagyó, humoros kommunikációját szerettük volna folytatni, egyben új szintre emelni, ezért egy dramaturgiai csavarokkal teli történetet mesélünk el a Torres bevezetőkampányában” – foglalta össze a koncepció hátterét Csirke Dániel, a Mediator kreatívigazgatója. „Kétrészes filmsorozatot álmodtunk meg a SsangYonghoz köthető ismert személyiségek főszereplésével, amelyekben a Torres egyik fő értékére, a koreai származására és minőségére is szerettünk volna hangsúlyt fektetni, melyekre különböző motívumokkal utalunk” – tette hozzá.

Az első filmben nemcsak Thuróczy Szabolcs kapott főszerepet, a SsangYong nagykövetei, Nyári Dia és Berki Krisztián is feltűnnek.

 

A reklámok

Új SsangYong Torres: Az első randi

Táncra hív a SsangYong Torres

 

SOCIAL MEDIA