A social mediás felületeken is kiemelt érdeklődést hozott a Super Bowl

Hírek

Az amerikai-futball rajongók ünnepének számító NFL-döntő a világon mindenütt az adott év egyik legnézettebb sporteseményének számít, és ez így volt Magyarországon is: a Network4 műsorfolyama kiemelkedően sok nézőt vonzott a képernyők elé, sőt, az egyik fővárosi mozi is a Philadelphia Eagles – Kansas City Chiefs meccstől volt hangos.

 

A félidejében a Grammy- és Pulitzer-díjas Kendrick Lamart felvonultató döntőre az ARENA4 sporttelevízión a 18-59-es kereskedelmi célcsoportban csaknem 100 ezren, azaz több mint kétszer annyian voltak kíváncsiak mint a tavalyi nagydöntőre. A 4,5 órás műsorfolyam közönségaránya 17%-os volt ebben a korcsoportban, így a legnézettebb műsorszám volt hétfő hajnalban. Ami a NET4+ streamingszolgáltató közvetítését illeti, a mérkőzés megdöntötte az eddigi streamingrekordot, 2,5-szer annyian követték online az eseményeket, mint 2024 februárjában.

A Network4 és az ETELE Cinema közös meccsnézésére közel ezren váltottak jegyet. A Network4 felvezető műsora is nagy sikert aratott, az ismert emberekkel, helyszíni bejelentkezésekkel és kvízjátékokkal tarkított műsorfolyamot közel annyian követték élőben, mint magát a tavalyi nagydöntőt.

A social mediás felületeken is kiemelt érdeklődést hozott a Super Bowl és az eseményt felvezető hét: összességében 4,3 millió darab tartalmat fogyasztottak a felhasználók az ARENA4 sporttelevízió Facebook-oldalán keresztül.

Az Eagles nagyarányú győzelme az USA-ban egyébként megdöntötte a Super Bowl-ok történetének nézettségi rekordját.

 

SOCIAL MEDIA