A Republic Group lett a Gyermelyi új lead ügynöksége

Hírek Kiemelt

Az együttműködés első etapjaként egy átfogó, umbrella koncepció megalkotása volt a feladat, amivel kezdésként egy digitális fókuszú kampány keretein belül találkozhat majd a nagyközönség.

 

A tender során a legfontosabb lépés egy új key visual megalkotása volt, amely a tésztagyártó további termékeit is hangsúlyozza. Ezért a kampánytervezés alkalmával a Republic kreatív szakemberei olyan vizuális elemeket hoztak létre, amelyeken a Gyermelyi tészta mellett a liszt és a tojás egyaránt teret kapnak. Ezenkívül vállalt célkitűzése a márkának, hogy tovább fiatalítsa a vásárlóközönségét, ezért a már jól ismert brand elemeket modern, social media kompatiblis játékossággal ötvözte az ügynökség.

A nyertes koncepció megalkotásánál kiemelt szerepet kapott, hogy nem szimplán egy hazai márkáról beszélünk, de egy 100%-ban magyar vállalatról, akik mind a három termékcsoportjukat: a tésztát, a tojást és a lisztet egyaránt helyben termelik, dolgozzák fel és állítják elő.

“Sok év után kerültünk abba a helyzetbe, hogy új ügynökséget válasszunk partnerünkké a Gyermelyi márka gondozásában. A tender során fontos volt egy olyan csapat kiválasztása, akikkel hosszútávra tervezhetünk és kellő szakértelemmel, érzéssel „nyúlnak” a márkához. Hisszük, hogy a Republic Group gárdájában megtaláltuk ezt a partnert és izgalommal várjuk az új projekteket!” – mondta Bokros Gábor, a Gyermelyi Zrt. marketing-igazgatóhelyettese. 

“Számomra mindig nagyon lelkesítő, amikor olyan tradicionális magyar márkával dolgozhatunk, mint a Gyermelyi. Ezekhez a márkákhoz nagy tisztelettel, és szakértelemmel szabad csak hozzányúlni, hisz mindannak, amit teszünk összhangban kell lennie az évtizedek alatt kialakult örökséggel. Csakis olyan kampányt tudtunk elképzelni, amely megáll ezen az alapon és tovább építi azt. Mi ezt hatalmas alázattal és lelkesedéssel pontosan így tettük, és alig várjuk, hogy átadhassuk azt a márkaszeretetet a fogyasztóknak is, amit mi a Gyermelyi munkatársain és most már magunkon is mindennap érzékelünk” – mondta Vértessy Flóra, az ügynökség Creative Group Head-je.

 

SOCIAL MEDIA