A tavalyi évben nagy volumenű integrált kampányt indított az egymilliárdos árbevételt elérő Republic Group és az újgenerációs biztosítási platform, a Cherrisk. A legtöbb nemzetközi díjat nyert ügynökség és az UNIQA belső startupja szakított a szektorra vonatkozó sztereotípiákkal és egy valódi briefre készült, valódi fogyasztóközeli televíziós reklámmal szólított meg minket. A kampány teljes körű kivitelezéséért, valamint a csütörtök este arany minősítést nyert kreatív reklámfilmjéért a több mint százfős Republic Group felelt.
Május 16-án rendezték meg az A38 Hajón az idei Hipnózis reklámversenyt. Az egyik legerősebb, fogyasztóközpontú kampányok között a legjobb film kategóriájának győztese a múlt VHS-kultúráját és a jelen internetes mémjeinek világát idéző „Váratlan balesetek” lett, amit a Republic Group neve fémjelez. Az átadón az arany mellett a Craft/film kategóriában is elismerték a két innovatív cég munkáját.
„Top kategóriában aranyat nyerni mindig hatalmas büszkeség. Valódi briefre, valódi ügyféligényekre, valódi médiaköltéssel készült anyaggal nyerni, amivel, ahogy Pál Zsombor, a Kreatív főszerkesztője fogalmazta meg a díjátadón, valóban találkozott a fogyasztó, leírhatatlan. A Republic Group legerősebb oldala ez, amihez ügyfeleink szakmaisága és bátorsága is nélkülözhetetlen. Büszke vagyok a csapatomra, és köszönöm a Cherrisknek, hogy megalkothattuk a tavalyi év egyik legjobb kampányát” – nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.
Az ügynökség a Cherrisknek készített spotjaiban vegyes technikát alkalmazott, a filmek a véletlenek olyan vicces láncolatát mutatják be, amik végül egy kellemetlen balesethez vezetnek. A narratíva egy izgatott ember kissé keszekusza történetmesélését idézi, ami kiszólásokkal vagy épp fölöslegesnek tűnő információkkal tűzdelt. Ezt a zavart monológot támasztja alá a hasonlóképpen „csapongó”, a nemzetközi trendeket követő vegyes technikás képi világ, ami egyszerre idézi meg a múlt VHS-kultúráját és a jelen internetes mémjeinek világát. A Republic és az Umbrella elképesztő csapatmunkájának eredményeként Barcelona homokos tengerpartján érezték magukat a szereplők az augusztusi forgatáson. Több mint 20 köbméter homokot terítettek el egy nap alatt a tóparton, a felvétel alatt pedig jet ski-vel vetettek hullámokat a mediterrán hatás érdekében. A filmben egy elszabadult quad csapódik egy hatméteres pálmafának, amit külön erre a célra szállítottak oda teherautóval.
STÁBLISTA
Megbízó:
CHERRISK – CherryHUB Bsc Kft.
Vezérigazgató: Kurtisz Krisztián
IT igazgató: Fazekas Ferenc
Innovációs igazgató: Matócza Szabina
Marketingigazgató: Imre Kata
Ügynökségek:
Lead ügynökség, reklámügynökség: Republic Group Kft.
Ügyvezető igazgató: Barna Tamás
Innovációs igazgató: Fabricius Gábor
Kreatívigazgató: Márton Szabolcs
Client Service Director: Szilágyi Fiorella
Head of PR: Zámbó Anna
Senior PR Manager: Sipka Emese
Group Account Director: Rummel Gábor
Senior Projekt Manager: Merkel Judit
Stratéga: Fási Kata
Art Director: Kovács Adél
Head of Art: Jancsi Mátyás
Head of Copy: Román Dávid
Copyk: Trkala Zsófia, Budaváry Balázs
Grafikusok: Bertók Márton, Kolmann Ádám, Kovács Gergely
Produkciós ügynökség: Umbrella
Project Account: Bóna Luca
Rendező: Mendrei Miklós
Operatőr: Rácz Dániel
Producer: Angyal Gergő
Gyártásvezető: Szeles Gábor
Rendezőasszisztens: Gyovai Zoltán, Bartóki-Gönczy Nóra
PA: Skobrics Dániel
Látványtervező: Cseh Renátó
Berendező: Schöffer Zoltán
Stylist: Glaser Marcsi
Öltöztető: Zepkó Ferenc Fecó
Smink: Murányi Orsi
Haj: Galántai Katalin
Focus puller: Kovács Attila
Kamera asszisztens: Mecseki Csaba
DIT: Szandra Márton
Video asszisztens: Barczay Attila
Fővilágosító: Billik Attila Bill
Casting: Agatics Antal
Állatidomár: Látrányi Orsolya
Helyszín és jet ski: Fundy Fun Park
Quad: Pereg György
Transzport: Rétfalusi József
Szereplők: Tűzkő Salamon, Tatyana Gonzales, Agatics Antal, Janoch Dénes, Dezső Mariann, Kulcsár Kitti, Hitka Lili, Dezsó Ágnes, Sztovik Hari
Animációk: Airplan Studio
Médiaügynökség: Art Média