A Republic Group filmje nyerte a versenyt

Hírek Kiemelt

A tavalyi évben nagy volumenű integrált kampányt indított az egymilliárdos árbevételt elérő Republic Group és az újgenerációs biztosítási platform, a Cherrisk. A legtöbb nemzetközi díjat nyert ügynökség és az UNIQA belső startupja szakított a szektorra vonatkozó sztereotípiákkal és egy valódi briefre készült, valódi fogyasztóközeli televíziós reklámmal szólított meg minket. A kampány teljes körű kivitelezéséért, valamint a csütörtök este arany minősítést nyert kreatív reklámfilmjéért a több mint százfős Republic Group felelt.

Május 16-án rendezték meg az A38 Hajón az idei Hipnózis reklámversenyt. Az egyik legerősebb, fogyasztóközpontú kampányok között a legjobb film kategóriájának győztese a múlt VHS-kultúráját és a jelen internetes mémjeinek világát idéző „Váratlan balesetek” lett, amit a Republic Group neve fémjelez. Az átadón az arany mellett a Craft/film kategóriában is elismerték a két innovatív cég munkáját.

„Top kategóriában aranyat nyerni mindig hatalmas büszkeség. Valódi briefre, valódi ügyféligényekre, valódi médiaköltéssel készült anyaggal nyerni, amivel, ahogy Pál Zsombor, a Kreatív főszerkesztője fogalmazta meg a díjátadón, valóban találkozott a fogyasztó, leírhatatlan. A Republic Group legerősebb oldala ez, amihez ügyfeleink szakmaisága és bátorsága is nélkülözhetetlen. Büszke vagyok a csapatomra, és köszönöm a Cherrisknek, hogy megalkothattuk a tavalyi év egyik legjobb kampányát” – nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

Az ügynökség a Cherrisknek készített spotjaiban vegyes technikát alkalmazott, a filmek a véletlenek olyan vicces láncolatát mutatják be, amik végül egy kellemetlen balesethez vezetnek. A narratíva egy izgatott ember kissé keszekusza történetmesélését idézi, ami kiszólásokkal vagy épp fölöslegesnek tűnő információkkal tűzdelt. Ezt a zavart monológot támasztja alá a hasonlóképpen „csapongó”, a nemzetközi trendeket követő vegyes technikás képi világ, ami egyszerre idézi meg a múlt VHS-kultúráját és a jelen internetes mémjeinek világát. A Republic és az Umbrella elképesztő csapatmunkájának eredményeként Barcelona homokos tengerpartján érezték magukat a szereplők az augusztusi forgatáson. Több mint 20 köbméter homokot terítettek el egy nap alatt a tóparton, a felvétel alatt pedig jet ski-vel vetettek hullámokat a mediterrán hatás érdekében. A filmben egy elszabadult quad csapódik egy hatméteres pálmafának, amit külön erre a célra szállítottak oda teherautóval.

STÁBLISTA

Megbízó:

CHERRISK – CherryHUB Bsc Kft.

Vezérigazgató: Kurtisz Krisztián

IT igazgató: Fazekas Ferenc

Innovációs igazgató: Matócza Szabina

Marketingigazgató: Imre Kata

Ügynökségek:

Lead ügynökség, reklámügynökség: Republic Group Kft.

Ügyvezető igazgató: Barna Tamás

Innovációs igazgató: Fabricius Gábor

Kreatívigazgató: Márton Szabolcs

Client Service Director: Szilágyi Fiorella

Head of PR: Zámbó Anna

Senior PR Manager: Sipka Emese

Group Account Director: Rummel Gábor

Senior Projekt Manager: Merkel Judit

Stratéga: Fási Kata

Art Director: Kovács Adél

Head of Art: Jancsi Mátyás

Head of Copy: Román Dávid

Copyk: Trkala Zsófia, Budaváry Balázs

Grafikusok: Bertók Márton, Kolmann Ádám, Kovács Gergely

Produkciós ügynökség: Umbrella

Project Account: Bóna Luca

Rendező: Mendrei Miklós

Operatőr: Rácz Dániel

Producer: Angyal Gergő

Gyártásvezető: Szeles Gábor

Rendezőasszisztens: Gyovai Zoltán, Bartóki-Gönczy Nóra

PA: Skobrics Dániel

Látványtervező: Cseh Renátó

Berendező: Schöffer Zoltán

Stylist: Glaser Marcsi

Öltöztető: Zepkó Ferenc Fecó

Smink: Murányi Orsi

Haj: Galántai Katalin

Focus puller: Kovács Attila

Kamera asszisztens: Mecseki Csaba

DIT: Szandra Márton

Video asszisztens: Barczay Attila

Fővilágosító: Billik Attila Bill

Casting: Agatics Antal

Állatidomár: Látrányi Orsolya

Helyszín és jet ski: Fundy Fun Park

Quad: Pereg György

Transzport: Rétfalusi József

Szereplők: Tűzkő Salamon, Tatyana Gonzales, Agatics Antal, Janoch Dénes, Dezső Mariann, Kulcsár Kitti, Hitka Lili, Dezsó Ágnes, Sztovik Hari

Animációk: Airplan Studio

Médiaügynökség: Art Média

SOCIAL MEDIA