A Publicis Groupe CEE nyerte a Notino 14 kelet-közép-európai piacra vonatkozó médiatenderét

Hírek Kiemelt

Európa vezető parfüm- és kozmetikai kiskereskedője, a Notino a Publicis Groupe CEE-t választotta médiavásárlásra és -tervezésre vonatkozó tenderén. A Publicis Groupe Csehország vezetésével 14 helyi iroda dedikált csapatának – és így a Publicis Groupe Hungarynek is – feladata lesz a Notino médiastratégiájának kidolgozása, beleértve a tévében, valamint más offline és online csatornákon történő tervezést és médiafelület-vásárlást.

 

A Publicis Groupe Csehország a helyi irodákkal szorosan együttműködve Kelet-Közép-Európa 14 országában – ami Csehországot, Szlovákiát, Lengyelországot, Romániát, Magyarországot, Bulgáriát, Szlovéniát, Horvátországot, Görögországot, Észtországot, Litvániát és Lettországot jelenti – foglalkozik kampánymenedzsment tel. A két cég között az együttműködés 2018-ban indult el, a mostani tendergyőzelem új szintre emeli együttműködésüket. A Notino igényeit egy külön dedikált csapat támogatja Martin Požárek, a Publicis Groupe Csehország üzleti igazgatójának vezetésével.

„Európa első számú szépségápolási termék értékesítője vagyunk, tévékampányaink 14 országban zajlanak Európa-szerte, ezért fontos számunkra, hogy olyan partnerrel dolgozzunk együtt, aki megérti igényeket, és segít nekünk abban, hogy folyamatosan fejlődjünk. A Publicis olyan adatmérési technológiával rendelkezik, amely lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabbak legyünk és célzottan szóljunk a vásárlókhoz – mondta Michael Zharnikov, a Notino marketing és média üzletágának vezetője.

„Nagyszerű, hogy a Notinóval való sikeres partnerségünkre építhetünk, és továbbra is támogathatjuk a cseh vállalatok növekedését az európai piacokon. Biztos vagyok benne, hogy az elkövetkező években is megőrizzük kampányok magas színvonalát, és adatmérések és automatizált jelentések segítségével tovább növeljük azok hatékonyságát” – mondta Martin Požárek.

A kinevezéssel kapcsolatban Tomas Lauko, a Publicis Groupe kelet-közép-európai vezérigazgatója hozzátette: „5 éve nagyon keményen dolgozunk azon, hogy a Notino Európa-szerte növekedjen. Rendkívüli öröm számunkra, hogy úgy döntöttek, a jövőben is velünk szeretnének fejlődni. Az elmúlt néhány évben folyamatosan fejlesztettük tevékenységi körünket a régióban. Csehországi csapatunk mindig is élen járt ebben a folyamatban, és ez a kinevezés az ő erőfeszítéseiket igazolja. Hálásak vagyunk a Notino folyamatos partnerségéért, amely most már 14 piacra vonatkozik.” 

A Notino 2018 óta dolgozik együtt a Publicis Groupe Csehországgal, és együtt építették ki az adatvezérelt, üzletorientált kampányok rendszerét, amely támogatja a növekedést az európai piacokon. Emellett a Publicis Groupe a hirdetési befektetések hatékonyságának növelésére most egy olyan technikai megoldást fejleszt a Notino számára, amellyel részletes információkat oszthat meg a folyamatban lévő kampányokról. A rendszer sajátossága egy testreszabott vezérlőpult, amely az egyes országokban zajló kampányokra vonatkozó naprakész adatokat tartalmazza majd és utólagos jelentéstételre is képes lesz.

 

 

SOCIAL MEDIA