Meghívásos tender keretében választott PR ügynökséget innovatív kerti technológiai megoldásai bemutatására a svéd Husqvarna. A megbízást elnyerő Positive Adamsky első feladata a cég robotfűnyíróinak a bemutatása lesz a nyáron induló kampányban.
High-tech robotfűnyírók bemutatására írt ki kreatív PR-tendert a svéd Husqvarna: a meghívásos pályázaton a cég a Positive Adamsky PR-tagügynökségét, a Positive PR-t választotta. Az együttműködés keretében az ügynökség felel a professzionális erdészeti, park- és kertgondozási termékeket gyártó vállalat idei PR tevékenységéért, elsősorban az Automower® robotfűnyíró termékcsalád innovatív gépeinek kampányaiért.
A Husqvarna szerint a jövő egyértelműen a robotoké és az akkumulátoros gépeké a kertgondozásban, a svéd cégcsoport innovatív robotfűnyíróit mintegy kétmillió kertben használják világszerte, és Magyarországon is dinamikusan nő az értékesítés A Husqvarna folyamatosan keresi az új lehetőségeket, és rengeteg technológiai újítással jelentkeznek, ezért a vállalat kommunikációs tevékenységének is fel kell vennie a lépést. Széles termékportfoliójában megtalálhatók többek között robotfűnyírók, láncfűrészek, bozótvágók, kerti traktorok, fűkaszák és lombfúvók is. A vállalat élen jár a robotika és az akkumulátormegoldások területén, alapértékei a biztonság és a legújabb technológia biztosítása.
A Positive Adamsky strukturált sajtó-és influencerkommunikációval segíti a Husqvarna tevékenységét és a magyar vásárlók edukációját a kerti robotikai megoldásokról.