A divatvilág meghatározó tervezőivel fogott együttműködésbe a brazilok ikonikus flip-flop márkája, a Havaianas. A közös munkából született egyedi tervezésű papucsok online árverés keretein belül találnak gazdára.
Mary Katrantzou, DSQUARED2 vagy Manolo Blahnik csak néhány név a divatvilág legkiemelkedőbb tervezői közül, akik idén a Havaianas-szal közösen álltak a Nők a Nőkért alapítvány támogatása mellé. A szervezet célja, hogy felhívják a figyelmet a háborús és erőszakos övezetekben élő kirekesztett nők helyzetére, és segítő kezet nyújtsanak számukra abban, hogy újraépíthessék életüket.
„Nagyra értékeljük a kreatív és formabontó kezdeményezéseket, ez pedig pont egy ilyen. Az alapítvány izgatott, amiért ilyen nagy nevekkel és márkákkal dolgozhat együtt. Nagyon hálásak vagyunk nekik azért, hogy kiállnak az elnyomott nők mellett. Különösen örülünk annak, hogy a kezdeményezésben a Havaianas is részt vesz” – mondta el Brita Fernandez Schmidt, a mozgalom Egyesült Királyság-beli vezetője.
Charlotte Olympia
„Rendkívül boldogok és büszkék vagyunk a Nők a Nőkért mozgalommal létrejött együttműködésre. Az egyedi tervezésű papucsokon a divatvilág kiemelt alakjai dolgoztak, az általuk tervezett művészi motívumok a Havaianas márka vezető termékein köszönnek vissza. Bízunk a kezdeményezés sikerében, és abban, hogy minél nagyobb összeggel tudjuk támogatni a Nők a Nőkért munkáját”- mondta el Merel Werners, a Havaianas közép- és nyugat-európai, valamint afrikai régiókért felelős marketingvezetője. A limitált példányszámú papucsok online árverések során találnak gazdára.
(Fotók: mybrands.hu)