John J. Lewis, a Nielsen globális elnöke az akvizíciót fontos előrelépésként értékeli a vállalat digitális fejlődésében, amely az e-kereskedelem megértésében is segítheti ügyfeleiket.
A Nielsen bejelentette, hogy a Magyarországon is jelen lévő Brandbank cég akvizíciója sikeresen lezárult. A Brandbank világelső az élelmiszerekre, háztartási vegyi árukra, valamint kozmetikumokra vonatkozó szöveges és képi információk digitális gyűjtésében, melyeket a kiskereskedelem számára eladótéri felhasználás, továbbá nyomtatott reklámeszközökben, e-kereskedelmi platformokon való közzététel céljából értékesít.
A Nielsen a Brandbank minden adatát, munkafolyamatát és ügyfelét átveszi. A Brandbank egységeit Magyarország mellett az Egyesült Királyságban, Írországban, Franciaországban, Hollandiában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Törökországban, Kínában, Thaiföldön és Malajziában is integrálja a vállalati szervezetbe, ezen kívül tárgyal a Brandbank ügyfeleivel az USA-ban, Kanadában és Németországban.