A Nespresso új reklámfilmjében megint összehozza George Clooney-t és Jean Dujardint

Hírek Kiemelt

Nyolc éve már, hogy George Clooney és Jean Dujardin vicces viszályba keveredtek a How far would you go for Nespresso? című reklámfilmben.  A két színész most az ikonikus szpot akciódús folytatásában újra találkozik, és a pároshoz ezúttal a rendkívül tehetséges Camille Cottin is csatlakozik, aki először szerepel Nespresso reklámban. A filmben a sztárok megmutatják, hogy szinte bármire hajlandóak egy finom Nespresso kávéért.

 

Camille Cottin emlékezteti George Clooney-t, hogy ne felejtse el újrahasznosítani az alumíniumkapszuláját, utalva a Nespresso azon elkötelezettségére, hogy felelős módon biztosítsa a világ számára feledhetetlen ízű, kivételes minőségű kávéját.

Az új filmmel kapcsolatban George Clooney elmondta: „Remekül éreztük magunkat a forgatáson. Mindig öröm számomra Jeannal találkozni, most pedig még a zseniális Camille kifinomult játékát is élvezhettük, szóval tökéletes volt az összhang. Mivel a reklámfilm legfontosabb üzenete a kávé íze és a fenntarthatóság, így a Nespresso család oszlopos tagjaként nem is volt kérdés számomra, hogy én is szerepeljek ebben a kampányban.”

Jean Dujardin hozzátette: „Nagyszerű volt újra találkozni George-dzsal, és folytatni a rég megkezdett barátságos meccsünket a képernyőn, ám ezúttal a csodálatos Camille volt az, aki egységbe kovácsolt minket. A forgatás fergeteges hangulatban telt, rengeteg vidám pillanatot éltünk meg – a képernyőn és a kulisszák mögött egyaránt. Ráadásul végtelen mennyiségű finom kávét ittunk meg baráti társaságban… Hát kell ennél több?”

Camille Cottin így mesélt Nespresso-debütálásáról: „Kávéimádó francia nőként nagy rajongója vagyok a Nespresso márkának. Megtiszteltetés volt együtt játszani George Clooney-val és Jean Dujardinnal ebben a reklámfilmben; különösen azért, mert nemcsak őket, hanem így az embereket is én emlékeztetem arra, hogy tegyenek egy kicsit a bolygónkért.”

 

 

Egyszerű újrahasznosítás

Az összes Nespresso kapszula alumíniumból készül, ami hosszan megőrzi a kiváló minőségű kávé frissességét és aromáit. Sőt mi több, az alumínium végtelenül sokszor újrahasznosítható, és ez az egyik legtökéletesebb újrahasznosított anyag.

„Örülünk, hogy újra összehozhattuk George Clooney és Jean Dujardin lendületes párosát, és hogy melléjük a rendkívül Camille Cottin is csatlakozott. A kampány olyan, számunkra alapértéknek számító témákat dolgoz fel, mint a kivételes íz és a fenntarthatóság – nyilatkozta Melanie Brinbaum, a Nespresso márkaigazgatója. – A Nespresso kávé jó dolgok mozgatórugója, és felelős szemlélettel kínál páratlan ízeket, ezért azt szerettük volna, hogy ez a reklámfilm hitelesen adja vissza ezt az elkötelezettségünket. Jövőképünket sztárjaink is magukénak vallják, és ez érződik is az egész kampányban.”

A George Clooney, Jean Dujardin és Camille Cottin főszereplésével készült Unforgettable Taste (Feledhetetlen íz) elnevezésű kampány november 14-től debütál Magyarország mellett Ausztriában, Belgiumban, Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Cipruson, Dániában, Franciaországban, Németországban, Görögországban, Írországban, Olaszországban, Luxemburgban, Hollandiában, Norvégiában, Lengyelországban, Portugáliában, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában, Spanyolországban, Svédországban, Svájcban és az Egyesült Királyságban is.

 

SOCIAL MEDIA