Az egyedi csomagolásokon és a limitált ízeken túli megoldásokat keresik.
Bonin Bough, a Mondelez International média- és e-kereskedelmi vezetője az SXSW-n beszélt az Oreoval folytatott kísérleteikről. Például a fogyasztó Fitbit lépésszámlálón regisztrált teljesítménye alapján kaphatná meg a megfelelő kekszet, vagy az egyes allergiákhoz, esetleg diabéteszhez illeszkedő allergén- vagy cukorprofillal is készülhetnének termékek. És ez többről szól, mint változatokról: valódi személyre szabás az egészség és a wellness jegyében, valódi termékelőny.
Ehhez még rengeteg fejlesztésre lesz szükség céges szinten is, hiszen egyelőre a csomagolások személyre szabhatósága is felvet nehézségeket, továbbá nem is minden esetben vonzó a fogyasztók számára. És azt is őszintén fel kell majd tárni, hogy valódi fogyasztói előnyről van szó, vagy azért csinálnak csak meg valamit, mert a technológia lehetővé teszi.
(A képen Bonin Bough – jobbról a harmadik – és a Mondelez csapata átveszi a Cyber Liont az Oreo Daily Twist kampányért – forrás: http://bboninbough.tumblr.com/)