A DVM group közel harminc éve nyújt integrált építészeti és építőipari szolgáltatásokat a magyar piacon, hazai és nemzetközi ügyfélkörrel.
A 160 főt foglalkoztató cég portfólióját főként építésztervezés, építészeti vizualizáció, projektmenedzsment, környezetvédelmi szaktanácsadás, generálkivitelezés és kivitelezésmenedzsment teszi ki. A DVM group nevéhez olyan meghatározó fejlesztések fűződnek, mint a Szervita Square Building, a Váci 1, az Eiffel Palace, valamint a Major Udvar Irodaház, emellett iroda portfóliójukban számos nemzetközi partnerrel is büszkélkedhetnek, többek közt a Deloitte, a Diligent, a Booking.com és a bp választotta már őket új központjuk design&build munkálataira. Kiemelkedő referenciákkal bírnak a HoReCa területein is, jelenlegi egyik legnagyobb munkájuk az egykori Balettintézet épületének ötcsillagos szállodává alakítása – írják.
A márkakommunikációs tender keretében az ügynökséget egyedi márkák arculati kialakításával, stratégiájával és a márkák teljeskörű közösségi média és marketing, valamint sajtókommunikációs feladataival bízták meg.
„Új brandjeink kialakítását és bevezetését olyan partnerre szerettük volna bízni, aki hozzánk hasonlóan átfogó szemlélettel és integráltan gondolkozik az ingatlanpiaci megoldásokról. A készülőben lévő projektekről egyelőre nem árulhatunk el több részletet, de néhány hónapon belül bemutatjuk, min dolgozunk együtt november óta a MITTE-vel. A tenderfolyamat során számos remek megoldást láttunk a meghívott résztvevőktől, de a MITTE szakmai tapasztalata és kreatív megoldásai meggyőztek minket arról, hogy őket válasszuk” – mondta Vámosi Attila, a DVM group kommunikációs és marketing igazgatója.
„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan komplex építőipari szolgáltatásokat nyújtó céget tudhatunk ügyfeleink között, amely a magyar ingatlanszektor egyik meghatározó szereplője. Ügynökségünk nagy tapasztalattal rendelkezik az építőipari, ingatlanpiaci és irodaszektorban. Szakmai csapatunk már teljes erővel dolgozik a projektek megvalósításán, amelyek eredménye hamarosan látható lesz” – tette hozzá Misetics Mátyás, a MITTE Communications kreatív igazgatója.