Az együttműködés magában foglalja a márka vadonatúj TV-szpotját, öt eseményt a világ különböző városaiban, valamint egy vadonatúj zeneszámot, amelyet maga Hot Since 82 készített a projekthez.
A kampány részeként a Miller lehetőséget biztosít a közönségnek, hogy egyedi helyszíneken, egyedi élményt nyújtó partikon vegyen részt.
„Izgatottak vagyunk, hogy az új kampányunkban Hot Since 82-val működhettünk együtt. A Miller célja, hogy még több izgalmas, eredeti pillanatot teremtsen, ezért kértük fel az egyik vezető globális house DJ-t az eddigi egyik legnépszerűbb kampányunkhoz – egy új számmal, vadonatúj reklám szpotokkal és egyedülálló eseményekkel a világ különböző városaiban” – mondta Rebecca Mutty, a Miller globális márkamenedzsere. „Utcai táncosok, táncoló épületek és a saját utcai művészetünk adják a zene hangulatát és az utca ritmusára táncolnak. Alig várjuk, hogy lássa a közönség is. A legjobb az egészben pedig az, hogy az emberek saját maguk is megtapasztalhatják a Miller Time Live hangulatát, hiszen ezeket az egyedülálló bulikat a Hot Since 82-val a világ legmenőbb városaiba visszük el, Fokvárostól Budapestig.”
Az együttműködés örömére Hot Since 82 egy új számot készített, amelyet a kampány és a Miller Genuine Draft jellege ihletett.
„Nagyon örülök, hogy a Millerrel márkával működhetünk együtt ebben a kampányban. Az igazán szórakoztató kampányfotózáson túl hihetetlen volt, hogy egy különleges zeneszámot készíthettem a projekthez. Az „Atomic Sun” valóban összefoglalja mindazt, amit egy Miller pillanat jelent – üde, lendületes és váratlan. Alig várom, hogy a közös rendezvényeinken lejátsszuk, és lássam a közönséget táncolni” – mondja Hot Since 82 (született Daley Padley).
A kampány júniusban indult, és az év hátralévő részében exkluzív tartalmakkal folytatódik, amelyeket a Miller globális és helyi közösségi csatornáin, valamint Hot Since 82 közösségi felületein tesznek közzé.