Az ügynökség látja el a médiatervezési és -vásárlási feladatokat minden olyan piacon, ahol a szolgáltató jelen van. A MediaCom ezt megelőzően az Egyesült Államokban és Ausztráliában látta el a Uberhez kapcsolódó médiafeladatokat, mostantól azonban Észak-Amerika, Latin-Amerika, az EMEA régió és Ázsia minden olyan piacára kiterjed az együttműködés ahol a szolgáltató jelen van.
A kiterjesztett együttműködés 2021 januárjától él, és mind az offline, mind a digitális médiacsatornákra vonatkozik. Az ügyfélcsapatot Ilana Nolte, a MediaCom amerikai Chief Transformation Officer munkatársa és Latha Sundaram, Group Business Lead fogja irányítani – utóbbi szintén az amerikai operációból.
„Napjainkban teljesen új közelítésre van szükség a márkaépítés és az innováció területén egyaránt, és ez az oka annak is, hogy a médiamegbízásunkat a MediaComnál konszolidáltuk. Talán iparágunk legdisztruptívabb időszakát éltük meg, és ezalatt a Mediacom olyan munkát végzett, ami bizalmat adott az együttműködésünk globális kiterjesztéséhez” – kommentálta a döntést Travis Freeman, a Uber globális médiavezetője.
Nick Lawson, a MediaCom globális vezérigazgatója hozzátette: “A Uber az egyik leghaladóbb márka, a hirdetők új generációjának fontos képviselője, így büszkék vagyunk arra, hogy csatlakozhatunk globális utazásához. Az, hogy minket választottak globális médiaügynökségüknek, fontos visszaigazolás számunkra a naponta elvégzett munkánkat illetően.”