A Marketing&Média idén is összeállította a legbefolyásosabb médiavezetők listáját

Hírek

A Marketing&Média  szaklap zsűrije szerint Vaszily Miklós, a TV2 Csoport elnök-vezérigazgatója és az Indamedia társtulajdonosa 2025-ben a legbefolyásosabb médiavezető, Vidus Gabriella RTL-vezér a második.  A dobogó harmadik fokára idén is Guttengéber Csaba, az Atmedia Csoport ügyvezető igazgatója került. Az iparág legfontosabb tendenciái közé tartozik a digitális terjeszkedés és a bevételi források diverzifikálása, miközben a nyomtatott média is stabil szereplő maradt. A toplista idén is a Marketing&Média szerkesztőbizottságából, valamint újságírókból álló 27 tagú zsűri szavazatai alapján készült el.

 

A médiavállalati szakemberek idén a lista 52 százalékát adták, az ügynökségi szakemberek aránya 24 százalék volt, míg a telekommunikációs cégek vezetői a rangsor 14 százalékát képviselték. Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője elmondta, hogy az iparágban működő vállalatok számára a digitális terjeszkedés és a bevételi források diverzifikálása a különböző csatornák között továbbra is kulcsfontosságú. Miközben az általános trend a digitális irányba mutat, a nyomtatott média is stabil szereplő: a médiaipari toplistán szereplő online profilú vállalatok képviselőinek száma megegyezik a nyomtatott médiára fókuszáló cégekével, ami azt jelzi, hogy a nyomtatott szektornak továbbra is van befolyása a médiapiac szakemberei között. Ehhez jelentősen hozzájárul, hogy a klasszikus printmúltú médiamárkák digitális kiadványként is stabilan teljesítenek, és tartósan képesek megújulni tartalmi és technológiai fejlesztéseknek köszönhetően.

A „TOP 50 – A legbefolyásosabb médiavezetők” teljes lista a 2025. június 12-én megjelent Marketing&Média kommunikációs szaklapban olvasható.

Forrás: Marketing&Média

SOCIAL MEDIA