Az Ipsos Connect szerint a média, a reklám és a technológia egyre inkább összefonódik – ez a MAdTech.
Sherrill Mane, a kutatócég stratégiai vezetője egy 300 ügyféloldali és ügynökségi szakember, valamint 22 iparági véleményvezér megkérdezésével készült kutatás eredményeit ismertetve mutatott rá, hogy a válaszadók szerint egyre kevésbé létezik „tisztán rekámozás” vagy „tisztán média”. Egyik sem létezhet önállóan, a kettő közötti összekötő kapocs pedig a technológiai fejlődés.
Ennek bizonyítékai ma már szinte minden otthonban, utcán és bevásárlóközpontban láthatóak – legalábbis az Egyesült Államokban. A korábbi szekvenciális marketinget – amikor a márka üzenetét a nagy ötletbe csomagolva egyirányban sugározta az analóg tömegmédia – felváltotta a szimultán marketing. Az egységes koncepcióba illeszkedő önálló történetelemeket ma már különböző – gyakran digitális – csatornák közvetítik a fogyasztó felé, sokszor akár egymással párhuzamosan.
(Forrás: Warc, fotó: Ipsos)