Mai vendégünk Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary vezérigazgatója, aki egy igazi kozmopolita cégvezető. Bár korábban dolgozott néhány hazai médiacégnél, karrierje legnagyobb részét ügynökségeknél, New York és London között ingázva töltötte.
Nagy vonalakban áttekintjük karrierje fontosabb állomásait, majd megbeszéljük, hogy működik manapság egy reklámügynökség. Már amennyiben reklámügynökségnek nevezik még azt a komplex szolgáltatást végző céget, amit most Budapesten irányít. Maga a Publicis Groupe egy francia eredetű globális nagyvállalat, amelynek a budapesti irodájában 300 szakember dolgozik, akik 30 országból érkeztek, és a magyar mellett a cseh és a lengyel piacot is kiszolgálják.
Megbeszéljük, hogyan működik egy ilyen szakértői központ, miképpen egyesítik a magyar, a cseh és a lengyel kollégák kompetenciáit, és hogyan növelik az üzletet a globális játszótéren. Milyen területeken segíti ma egy ügynökség az ügyfeleit, hányféle kompetenciát egyesít, és milyen szerepet kap a munkájában az edukáció?
Kitekintünk 2023 várható trendjeire is, milyen várakozásokkal indulnak neki enek az évnek. Néhány hívószó: stratégia, brandépítés, content marketing, tudásmegosztás, e-commerce.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.