A Márkamonitor rádióműsorának mai vendége Maczelka Márk

Hírek Kiemelt

Maczelka Márk tíz éve a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője. Beszélgetésünk a kiskereskedelem aktuális kérdései körül forog.

 

Először a fogyasztói elvárásokról beszélünk: mivel lehet megnyerni a vásárlókat az éles piaci versenyben? Szükséges a modernizáció, az üzletek megújítása, a hűségprogramok, de azt is tudjuk, hogy a magyar fogyasztó rendkívül árérzékeny.

A fenntarthatóság örök témánk, és a SPAR számára is az. Csak néhány hívószó ezzel kapcsolatban: csomagolóanyagok, műanyaghulladék, papír, energia, egészséges életmód.

Részletesen beszélünk arról is, ami a „community impact” kifejezés kapcsán felmerül, témánk mindazon aktivitások összessége, ami a közösségekkel, a vállalat társadalmi felelőségvállalásával összefügg. Végül kitérünk arra is, melyek lesznek a SPAR kommunikációjának fókusztémái 2025-ben.

Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

kiskereskedelem,

 

SOCIAL MEDIA