Ma esti beszélgetőpartnerem Kölcsei Gergely, a Tomorrow reklámügynökség alapítója, tulajdonosa, a Branding/rebranding az FMCG szektorban konferencia házigazdája.
Kölcsei Gergely több mint tíz évig dolgozott az FMCG szektorban, három évig a Sió-Eckes, hét évig Coca-Cola marketingeseként. Tavaly év elején alapította meg a Tomorrow reklámügynökséget.
Először arról beszélgetünk, hogy alakult a Tomorrow első éve, hol tart ma a fiatal ügynökség. Utána kitérünk az FMCG piac trendjeire. Tavaly az élelmiszer-infláció volt az első számú kérdés, ma hogy áll a piac? Mekkora tere van a piacon az innovációnak? Az utóbbi kérdés azért merül fel, mert ez a központi témája a jövő heti „Branding/rebranding az FMCG szektorban” konferenciának, ahol Gergő lesz a házigazda.
Miután a konferencia programját áttekintettük, kitérünk arra is, milyen évre számítunk idén az FMCG-piacon, lesz-e élénkülés, nőhet-e a forgalom?
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.