Mai vendégem Csoknyainé Horváth Gertrud, a dm drogerie markt Magyarország ügyvezetője.
Beszélgetésünk apropója egy kerek évforduló, a dm ugyanis 30 évvel ezelőtt érkezett a magyar piacra. Ennek kapcsán megbeszéljük, hogyan ünnepelték ezt a három évtizedet, amelynek során állandó növekedés mellett piacvezető szerepbe kerültek.
Kitérünk arra is, melyek az utóbbi turbulens évek legfontosabb tanulságai egy ügyvezető számára. Trendkövető vagy trendalakító a dm? Mit jelent a megbízhatóság a gyakorlatban? Hogyan foglalkoznak a munkatársak fejlesztésével? Mit takar az idei év első számú mottója, az egészségkampány? Azt is meg fogjuk beszélni, milyen volt a dm Balaton RUN, ami sokkal több, mint egy futóverseny.
Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.