Pintyőke Marcell, az Indotek Group marketingvezetője közel két évtizedes szakmai pályafutását az ingatlanok világában töltötte, több mint két éve az Indotek marketingvezetője. A cég kereskedelmi ingatlanokat, irodákat, raktárakat üzemeltet, 2014 óta pedig bevásárlóközpontokat is.
Beszélgetésünk apropója az Így plázáztak a magyarok 2021-ben című felmérésük. Mindenekelőtt tisztázzuk, kiket kérdeztek meg, mikor, hol, milyen céllal.
Megbeszéljük azt is, mi a pláza funkciója az életünkben. A bevásárlóközpont megnevezés pontatlan, hiszen nem csak vásárolni járunk oda, hanem étkezés, szórakozás céljából is.
Milyen versenytársai vannak a plázának? Hova megyünk, ha nem a plázába? Megyünk-e feltétlenül valahova, vagy inkább megrendeljük otthonról, amire szükségünk van? Kiválthatja-e az online kereskedelem az offline boltokat? Milyen jelentőséggel bír napjainkban a vásárlás élménye?
Kitérünk arra is, milyen fejlesztések várhatóak a közeljövőben, merre tart a pláza-élmény.
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.