A Márkamonitor rádióműsor mai vendége Ludvig Orsolya

Hírek

Mai vendégem Ludvig Orsolya, a Libri marketing- és kommunikációs igazgatója.

 

Ludvig Orsolya több nagy cégnél töltött be marketinges és kommunikációs állásokat, a Librihez kettős pozícióba igazolt át tavaly ősszel. Azt már valószínűleg kevesebben tudják róla, hogy tíz-egynéhány évvel ezelőtt könyvkiadással foglalkozott, erről is beszélünk a mai műsorban.

Először áttekintjük a magyarok könyvvásárlási és olvasási szokásait, majd rátérünk arra, ami a mai beszélgetés tulajdonképpeni apropója, a Libri irodalmi díjak átadására.

Mit tesznek azért, hogy ne csak most, hanem tíz-húsz-harminc év múlva is legyenek olvasók? Olvasásnépszerűsítés, 20 perc könyvklub, gyermekirodalom, csak hogy előzetesen eláruljunk néhány hívószót.

Mit hoznak a könyvpiacnak a technológiai változások? Az e-book a jövő, vagy még mindig jobban szeretünk nyomtatott könyvet olvasni?

Hangoljatok este 8-kor a Jazzy rádióra!

A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.

 

Szakács László főszerkesztő

 

SOCIAL MEDIA