Busák István mögött változatos életpálya áll, amelynek egy részét külföldön töltötte. A Dentsuhoz bizonyos értelemben hazatért, hiszen a mai Dentsu Creative elődei közé tartozik a Kirowski is, ahol pályáját kezdte. A későbbiekben volt a Publicis, a Hewlett Packard, a Mito, az Ogilvy, majd IBM Dubai, az IBM Studios és Interactive Experience, és kiküldetésben az Isobar Switzerland vezető munkatársa.
A ma esti beszélgetésben szót ejtünk a Dentsu globális átszervezéséről, ami érintette a budapesti iroda szervezetét (így jött létre Magyarországon a Dentsu Creative szervezete, ami az Isobar Budapest márkáját váltja), majd rátérünk a beszélgetés fő témájára, a metaverzumra.
Mi az a metaverzum? Valószínűleg mindenki találkozott már ezzel a kifejezéssel, tudjuk, hogy a Facebook anyagcége felvette a Meta nevet, hallottunk AR/VR megoldásokról, virtuális valóságokról, ezekből kiindulva próbáljuk megérteni ezt a bonyolult jelenségcsoportot.
Mit keresni valójuk van a márkáknak a metaverzumban? Milyen megoldásokat kínálnak a hazai és külföldi fejlesztők? Milyen trendek, újdonságok látszanak a metaverzum világában?
Hangoljatok este 7-kor a 90.9 Jazzy rádióra!
A műsor online is hallgatható a jazzy.hu oldalon. A korábbi adások podcast formában meghallgathatóak a Márkamonitoron.