A Randstad Employer Brand Research globális munkáltatói márkakutatás közel 173.000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 32 piac több, mint hatezer vállalatáról.
A felmérésben Magyarországon 7568 fő vett részt. A kutatás a munkaerőpiac legfontosabb mozgatórugóit elemzi, illetve a hazai munkavállalók munkahelyválasztási szempontjait tárja fel. A magyar munkavállalók számára 2024-ben a TOP3 legfontosabb szempont munkahelyválasztáskor a vonzó munkabér és juttatási csomag, a kellemes munkahelyi légkör, valamint a munkaadó pénzügyi stabilitása. Hangsúlyos szempont továbbá a foglalkoztatás hosszútávú biztonsága, valamint a munka és a magánélet megfelelő egyensúlya.
A fenti visszajelzések alapján a Magyar Telekom évek óta stabilan, immár hatodik alkalommal nyerte el a telekommunikációs kategória legvonzóbb munkahelye elismerést. „Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Telekom a minket körülvevő folyamatos munkaerő-piaci változások ellenére is évről-évre stabilan a legvonzóbb munkahelyek között van. Mindent megteszünk azért, hogy olyan munkahely legyünk, ahol kollégáink amellett, hogy szakmailag kiteljesedhetnek és karriert építhetnek vállalaton belül, elegendő időt szánhatnak magukra, a maganéletükre is, a felmérés alapján pedig ezen törekvéseink valóban eredményesek” – mondta a díj kapcsán Sziget Ágnes, a Magyar Telekom Talent Experience CoE Lead-je.
A Magyar Telekom Pulzus néven rendszeresen belső elégedettségi felmérést végez a munkavállalók körében, melynek eredményei több ponton összhangban vannak a Randstad kutatás által felszínre hozott szempontokkal. A kollégák visszajelzései alapján 87% büszke a Telekom márkára, és 90% érzi úgy, hogy szeret a csapatával együtt dolgozni és szívesen ajánlja a vállalatot, mint munkahelyet. Az elmúlt hat évben stabilan magas értékekkel erősítették meg a kollégák, hogy jól érzik magukat a vállalatnál – írják.