A világszerte több mint 160 országban jelen lévő és közel 40 éves múltra visszatekintő Haier az ázsiai és az amerikai nagy háztartási gép-piacokon elért sikereken felbuzdulva a közelmúltban Európára vonatkozóan is komoly célokat fogalmazott meg. A márka nem titkoltan a szegmens legnagyobb szereplői közé szeretne emelkedni.
Ennek része a magyar piacon való megjelenés is, amely nagyban erősíti az európai terjeszkedést, ahol a vállalat már most számos gyártóbázissal rendelkezik. A hazai bevezetés teljes mértékben támogatja az anyavállalat stratégiai célját, hogy a Haier belátható időn belül az elsőszámú választás legyen a fogyasztók számára. A tervek szerint 2026-ra a Top 3 háztartási márkák egyikévé válik a brand.
„Az a célunk, hogy három év múlva nemcsak Európában, de Magyarországon is dobogós helyre kerüljön a Haier. A vállalat számára meglehetősen dinamikus növekedés körvonalazható a kontinensünkön, ezért a magyarországi terjeszkedés kapcsán is bizakodóak vagyunk. Nagyon örülünk, hiszen a hazai bevezetés révén egy nemzetközi sikertörténetnek lehetünk a részesei” – mondta Rózsa Márton, a Candy Hoover Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
A Haier eddig 21 európai országban volt elérhető, Magyarország lesz a 22., ahol hivatalosan is jelen lesz. A márka több mint ötven háztartási géppel – hűtőkkel, bortemperálókkal, mosó- és szárítógépekkel, valamint beépíthető konyhai készülékekkel – debütál a hazai piacon, a tervek szerint a termékek köre az elkövetkező években tovább bővül.
A Haier termékeket Magyarországon hivatalosan április 15-től lehet majd megvásárolni a kiemelt partnereknél, az Euronics, illetve a Media Markt üzleteiben és webáruházaiban. Ám nem kell másfél hónapot várni arra, hogy valaki megrendelhesse a Haier háztartási készülékét – az előrendelési lehetőség ugyanis március 3-án elindult.
„Nemzetközi mellett hazai szinten is az a cél, hogy az okos otthonok kapcsán a Haier legyen az elsőszámú választás a fogyasztók számára. Ezen a területen itthon sok a kiaknázatlan lehetőség, ez komoly piaci potenciált jelent számunkra, amelyet mindenképp ki szeretnénk használni” – hangsúlyozta Rózsa Márton.