A Magnet Bank ügyfelei 25 millió forintról dönthetnek

Hírek Kiemelt

A MagNet Bank tizenegyedik alkalommal biztosít lehetőséget ügyfeleinek, hogy társadalmi szervezeteket támogató kezdeményezésén – a Közösségi Adományozási Programon (KAP) – keresztül fontos ügyeknek adományozhassanak a bank profitjából. A MagNet Bank védjegyévé vált KAP programban 2021-ben, a Bank 25 éves jubileumi kiegészítő támogatásának köszönhetően, összesen 25.000.000 forint ajánlható fel a nonprofit szervezetek javára. Az ügyfelek a bank felületein keresztül idén 27 projektre adhatják le voksaikat. A 2010-ben útjára indított kezdeményezés a MagNet Közösségi Bank működésének egyik zászlóshajója, melynek során a Bank lemond éves nyereségének 10%-áról, hogy ügyfeleinek adja át a döntés jogát annak felhasználásáról.

 

A MagNet évről évre értesíti ügyfeleit adózás utáni eredményéről, azt is hozzátéve, hogy maguk a címzettek pontosan hány forinttal járultak hozzá az így keletkezett nyereséghez.  Az ügyfelek ez utóbbi 10%-áról – azaz mindenki a saját nyereséghányadáról – rendelkezhetnek, és döntésükkel alapítványokat, egyesületeket, fontos társadalmi ügyeket segíthetnek. A KAP 2010. évi indulása óta eltelt időszakban eddig összesen 312 millió forintot osztott szét a MagNet Bank 745 társadalmi projekt javára.

Az idei 25 millió Ft-os összegről több mint 40.000 ügyfélnek lesz lehetősége rendelkezni. A rendelkezési időszak 2021. május 17-én kezdődik és hat héten át tart, az ügyfelek pedig a szervezeteknek a COVID 19 járványhelyzet okozta speciális szakmai kihívások megoldásában segíthetnek.

A MagNet közösségfejlesztési igazgatója, Molnár Csaba elmondta: „Egy ilyen nehéz évet követően, mint a 2020-as esztendő volt, kiemelten fontosnak tartottuk, hogy a figyelem azokra a szervezetekre irányuljon, melyek minden eszközt megragadtak ahhoz, hogy társadalomjobbító és környezetvédő munkájukat a kihívások ellenére is fenntarthatóan tudják végezni. Ugyanilyen fontosnak tartjuk, hogy a támogatások elosztásáról szóló döntést az ügyfelek kezébe adjuk, és a közösségre bízzuk, hogy elsősorban kiket szeretnének a Bank pénzével támogatni. Minden egyes forint, ami az ügyfelek döntésén keresztül összeadódik, hatással lesz a végeredményre, a támogatás volumenére, így minden ügyfelünket arra bíztatjuk, hogy a legkisebb részről is rendelkezzen, hiszen ezek a döntések összeadódnak, és igazi, mérhető támohatássá válnak a közösségen keresztül.” 

A Közösségi Bank ügyfelei Netbankon, személyesen, telefonon keresztül egyaránt rendelkezhetnek a rájuk eső nyereséghányadról. A KAP program oldalán pedig tájékozódhatnak a választható projektekről, majd itt követhetik nyomon azt is, hogy a kedvenc szervezetük által gyűjtött támogatás miként növekszik napról napra. A támogatható szervezeteket a Bank pályázati úton, civil szakértők segítségével választja be a programba, ezzel is biztosítva azt, hogy az ügyfelek a legjobb szervezetek, legjobb projektjei közül választhassanak szívüknek kedves ügyet.

 

SOCIAL MEDIA