A LOT április 28-ától Budapest-Krakkó járatot indít

Hírek

A LOT májustól hetente hat menetrend szerinti járatot fog üzemeltetni a Budapest-Krakkó útvonalon. Jegyek már foglalhatók az új járatra.

A LOT Krakkó és Budapest közötti első járata április 28-án indul. Május 20-ig a lengyel légitársaság hetente öt járatot fog üzemeltetni az új útvonalon. Május 21-től a nyári menetrendi időszak végéig, azaz október 27-ig hetente még egy járat közlekedik majd. Ennek köszönhetően a LOT utasai hetente hatszor utazhatnak a Krakkó-Budapest útvonalon; hétfőn, kedden, szerdán, pénteken, szombaton és vasárnap. A járatok Bombardier Q400s-as repülőgéppel üzemelnek majd, ami 78 ülőhelyet biztosít, három osztályon.

Az új Budapest-Krakkó járatokra szóló jegyeket egy hónappal azután lehet foglalni, hogy a LOT a Budapest-Varsó útvonalon járatsűrítést jelentett be: március 25-tól a lengyel légitársaság napi öt járatot üzemeltet a Varsó-Budapest útvonalon, nagyrészt Bombardier Q400, ritkábban Embraer 170 repülőgépekkel.

 

„Magyarország a LOT kulcsfontosságú közép-kelet-európai piacai közé tartozik. Célunk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsuk ügyfeleinknek, és a lehető legmagasabb járatszámot a közép-kelet-európai régió utasainak. Az új krakkói útvonal nem csupán több járatot jelent a második legnagyobb lengyel városba, hanem egyben kiváló átszállási lehetőségeket is más célállomásokra, Budapesttől Chicagóig” – mondta Adrian Kubicki, a LOT kommunikációs vezetője.

„Utasaink jó ideje jelezték, hogy kívánságlistájukon előkelő helyen szerepel egy közvetlen járat Krakkóba ‒ a potenciális piac több mint 30 000 utast jelent – ezért nagyon örülünk, hogy végre sikerült biztosítani számukra ezt a járatot, méghozzá egyre fontosabb partnerünk, a LOT Polish Airlines segítségével,” mondta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója. Autóval nyolc óra az út Krakkóba, repülőgéppel alig egy óra, tehát sok időt meg lehet spórolni a repüléssel –  tette hozzá.

 

Május 3-tól a lengyel légitársaság menetrend szerinti járatokat üzemeltet Budapest és New York, május 5-től pedig Budapest és Chicago között, ezáltal helyreállítva a Magyarország és az Egyesült Államok között évek óta szünetelő közvetlen légi összeköttetést. Jegyek már ezekre a járatokra is kaphatók. A LOT hetente négyszer repül majd Budapest és New York között; hétfőn, csütörtökön, pénteken és vasárnap. A chicagói járat hetente kétszer közlekedik majd, keddenként és szombatonként.

Budapest jelenleg a legnagyobb európai piac közvetlen amerikai járatok nélkül. Évente több mint 165.000 utas repül a magyar fővárosból New Yorkba és Chicagóba, átszállással. Ez májustól egy csapásra megváltozik majd. A LOT történetében ezek lesznek az első közvetlen járatok az Egyesült Államokba Lengyelországon kívülről. A lengyel légitársaság az egyik széles törzsű, hosszú távú légi járművét, egy B787 Dreamlinert Budapesten állomásoztatja majd.

A LOT a budapesti járatai kapcsán a mai nappal a magyarországi ügyfeleket célzó nagyszabású promóciós kampányt indít, „Legyen a vendégünk!” jelmondattal. Ennek részeként egy 30 másodperces reklámfilm lesz látható a tévécsatornákon, az interneten és a közösségi oldalakon.

A kampány célja a világhírű lengyel vendégszeretet bemutatása. A LOT szemében utasai vendégek, a cél pedig az, hogy ugyanolyan kényelemben érezzék magukat, mintha otthon lennének. A LOT az utaskiszolgálást a lengyel vendégszeretetre kívánja építeni, amelynek révén a régió leginkább vendégszerető légitársaságává szeretne válni. A LOT a magyarországi ügyfelek széles körét veszi célba, felismerhető márkát építve, és egyértelművé téve az utasok számára, hogy a LOT járatok fedélzetén mire számíthatnak.

 

„Modern és kényelmes repülőgépünk fedélzetére invitáljuk önöket! Azt kínáljuk utasainknak, ami a legjobb. A biztonságos repülést pilótáink biztosítják, akiket a világ legjobbjai közül válogattunk. Sokan közülük a légi sportokban is jeleskedő bajnokok,” húzta alá Adrian Kubicki, kommunikációs igazgató. “Mint márka, azt kívánjuk kommunikálni jelenlegi és jövőbeni utasainknak, hogy következetesen fejlesztjük termékünket, hogy minél vonzóbb szolgáltatást nyújtsunk. Utasaink számára egyértelművé tesszük, hogy járatuk igazi profik kezében van. Ha jól érzik magukat utazás közben, valóban átélhetik a repülés varázslatát.  Erről szól a reklámfilmünk is,” tette hozzá Kubicki.

SOCIAL MEDIA