A L’Oréal technológiai innovációkat mutatott be Párizsban a Viva Technology konferencián

Hírek Kiemelt

A márka immár hetedik éve vesz részt a VivaTech-en, és mutatja be technológia-alapú újításait és partnerségeit.

 

A cég olyan inkluzív szépségápolási technológiai megoldásokat vitt a konferenciára, mint a Lancôme HAPTA, amelyet arra terveztek, hogy a fizikai korlátokkal rendelkező emberek is könnyen sminkelhessenek; diagnosztikai és coaching eszközöket, mint a La Roche-Posay SPOTSCAN, a Giorgio Armani META PROFILER™ és a Kérastase K-SCAN; a személyre szabott szépségápolási technológiát képviselő 3D shu: brow by shu uemura-, amely a professzionális otthoni szemöldökfestést segíti; a L’Oréal Paris COLORSONIC könnyen kezelhető, “rendetlenség-mentes” otthoni hajfestő eszköze és a Maybelline Beauty App alkalmazása a virtuális sminkelésért. Fenntartható szépségápolási technológiai megoldásként a L’Oréal Professionnel WATER SAVER-t mutatták be (a nyitóképen), amely eddig több mint 42 millió liter vizet takarított meg, de a konferencián debütált  a L’Oréal és az  IMPACT+- partnerségének újítása is, amellyel a digitális médiatevékenységük hatásait mérik, valamint szó esett a L’Oréal és az Alibaba hároméves partnerségéről, amelyet az első digitális körforgásos gazdaság érdekében indítottak el Kínában, hogy csökkenték az e-kereskedelmi tevékenységük hatását.

Lancôme HAPTA

Idén a VivaTech-en olyan Beauty Tech innovációk kivételes sorát állítottuk össze, amelyek pozitív hatással lehetnek a szépségiparra” – mondta el Nicolas Hieronimus, a L’Oréal Groupe vezérigazgatója. „Azzal, hogy erőforrásainkat olyan feltörekvő technológiák mellé állítjuk, amelyek demokratizálják az intelligensebb és fenntarthatóbb szépséghez való hozzáférést, lehetővé tesszük, hogy mindenki méltányosabban és a saját igényei szerint élvezhesse a szépséget.”

Ez az innovációs szint nem lenne lehetséges a Beauty Tech csapatainak egymást kiegészítő, folyamatosan bővülő szakértelme, valamint a világ legizgalmasabb startupjaival és technológiai vezetőivel kötött partnerségeken keresztül megvalósuló programunk nélkül. Büszkék vagyunk arra, hogy bemutathatjuk az együtt elért eredményeinket a VivaTech-en” – mondta el Barbara Lavernos, a L’Oréal Groupe kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese. „A technológia és a tudomány ma már nem csak azt teszi lehetővé számunkra, hogy új igényeket kielégítő szolgáltatásokat nyújtsunk fogyasztóinknak, hanem azt is, hogy a kutatástól a humán erőforráson át a gyártásig vagy a kiskereskedelemig átalakulva feltaláljuk a szépség jövőjét.”

A Beauty Tech révén világszerte fogyasztók milliárdjait érünk el. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük egyedi és változó igényeiket, és páratlan pontossággal és személyre szabott megoldásokkal egészítsük ki az emberek végtelen sokszínűségét a valós és a virtuális világban” – tette hozzá Asmita Dubey, a L’Oréal Groupe digitális és marketing igazgatója.

Idén Korea lépett a VivaTech-en az év országaként színpadra, a L’Oréal ennek alkalmából büszkén jelentette be megállapodását a koreai kkv-k és start-up vállalkozások minisztériumával. A megállapodás célja az együttműködés megerősítése és 2023. június 15-től a L’Oréal nyílt innovációjának felgyorsítása Koreában.

 

SOCIAL MEDIA