A Lidl az Év zöldség- és gyümölcskereskedője

Hírek Kiemelt

Kiváló minőségű, rendkívül széles, friss zöldség- és gyümölcskínálatának köszönhetően a Lidl Magyarország nyerte el „Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője” díjat „Az Év Boltja 2020” verseny keretében. A vállalat emellett a nemrég megújult siófoki áruházával bezsebelte Az Év Boltja címet is diszkont kategóriában.

 

A Store Insider szaklap a Tobacco Magazinnal karöltve idén hatodik alkalommal hirdette meg Az Év Boltja versenyt, melynek célja, hogy megtalálják Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit és amelynek keretében 2020-ban először szállhattak ringbe a kereskedelmi láncok Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője díjért. A pályázat szigorú kritériumrendszerének és a zsűri döntésének értelmében Magyarországon először a Lidl Magyarország használhatja a megtisztelő, „Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője” elismerést.

„Rendkívül büszkék vagyunk erre a díjra, hiszen a zöldség és gyümölcs kategória a Lidl Magyarország egyik legfontosabb kereskedelmi területe és mindent megteszünk azért, hogy vásárlóink a legjobb minőséget kaphassák meg a lehető legkedvezőbb áron.” – mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc és vásárlói számára egyaránt fontos a frissesség és a minőség, ezért a vállalat kiemelt figyelmet fordít arra, hogy élelmiszer kínálata minőségi, friss termékekből álljon. Legyen szó friss salátáról, idény gyümölcsökről vagy különleges egzotikumokról, mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet, hiszen hetente átlagosan 130-féle zöldség és gyümölcs kerül a polcokra.  A frissességet és a minőséget szem előtt tartva a gondos kiválasztást és a gyors szállítást követően az áruházakban dolgozók a Lidl saját minőségi kézikönyvének iránymutatásai alapján naponta többször ellenőrzik azt, hogy mindig a legkiválóbb termékek fogadják a boltba betérőket.

A Lidl Magyarország zöldség és gyümölcs kínálatának különlegessége továbbá, hogy a termékekben előforduló vegyszer-maradványokra vonatkozó előírásai lényegesen szigorúbbak az uniós és a nemzeti előírásoknál. A vállalat folyamatosan bővíti a bio termékkínálatát, melyek közül a legkeresettebbek egész évben elérhetőek.

A vásárlói igények maximális kiszolgálása mellett a Lidl számára kulcsfontosságú a környezettudatos működés, a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele. A diszkontlánc a REset Plastic stratégiával és kapcsolódó vállalásaival összhangban jelentős erőfeszítéseket tesz azért, hogy a műanyagok használatát csökkentse és ennek részeként törekszik arra, hogy 100 %-ban újrahasznosítható anyagok képezzék a zöldség és gyümölcs kínálat csomagolásait.

Az áruházlánc Az Év Zöldség és Gyümölcs Kereskedője díj mellett elnyerte Az Év Boltja címet is siófoki áruházával, amely a Lidl Magyarország legnagyobb üzleteként járul hozzá a környéken élők és a nyaralók kényelmes vásárlásához. Az elmúlt évek során többlépcsős – az eladóteret, a raktárt és a parkolót is érintő – bővítés és felújítás történt, amelyek közül a legátfogóbb korszerűsítési projektre idén februárban került sor és amelynek köszönhetően immár megújult külsővel és modernebb belsővel várja vásárlóközönségét.

SOCIAL MEDIA