A legrangosabb európai autóipari elismerés listáján ezúttal 28 autó kapott helyet

Hírek

A Toyota eddig három alkalommal nyerte el az Év Autója díjat: először a Toyota Yaris hódította el a címet 2000-ben, majd Toyota Prius kapta a megtisztelő elismerést 2005-ben. Legutóbb 2021-ben a Toyota Yarisnak sikerült dupláznia, ezúttal pedig itt az esély, hogy a Prius is felzárkózhasson az egynél több alkalommal díjazott modellek szűk köréhez, vagy a C-HR is megszerezze sokak szerint megérdemelt elismerését, amelyről 2017-ben lecsúszott.

 

A Toyota Prius (a nyitóképen), amelynek első generációja elindította az elektrifikált autók forradalmát, most a vadonatúj ötödik generációval méreti meg magát.

A vadonatúj, második generációs C-HR nem csupán két eltérő teljesítményű  öntöltő hibrid elektromos meghajtással érkezik, amelyek közül a nagyobbik intelligens összkerékmeghajtással is rendelhető, hanem történetében először plug-in hibrid elektromos meghajtással is kínálják.

Hasonlóan erős jelölt a Lexus első dedikáltan akkumulátoros elektromosnak fejlesztett autója, az RZ nagyméretű SUV is, ám a tapasztalat azt mutatja, hogy a zsűritagok ritkán teszik fel luxusautók ’fejére’ a koronát, és nagyobb eséllyel ismernek el az autóvásárlók szélesebb körét elérő, és így nagyobb hatású modelleket.

Ahhoz azonban, hogy a három modell bármelyike megmérethesse magát, be kell kerülnie a hét döntős közé, hogy ez sikerül-e, az jövő hétfőn, november 27-én derül ki.

 

SOCIAL MEDIA