A hétvégi sportközvetítéseket leszámítva az RTL Klubon futó A Konyhafőnök című gasztro reality lett a hét legnézettebb programja a kiemelt kereskedelmi célcsoportban – adta hírül a médiavállalat.
Ennek megfelelően – főműsoridőben – az RTL Magyarország csoportszinten is vezet fő riválisával szemben, a 18-49-es célcsoportot vizsgálva (RTL Magyarország 29,7 lineáris SHR%, TV2 Csoport 28,2 lineáris SHR%), ahogy az elmúlt héten az RTL Klub is nagyobb közönségarányt produkált versenytársával szemben (főműsoridő, 18-49, RTL Klub 15,3 lineáris SHR%).
A hétköznapok lefőzhetetlen ura A Konyhafőnök legendás évada! Heti átlagban, a 18-49-es korcsoportban 19,4 lineáris SHR%-ot hozott, amikor pedig a gasztro reality műsoron van, az RTL Klub nyeri az estét, főműsoridőben! A műsor egyébként lineáris és online platformon is a 18-39 éves nők körében megy a legjobban, lineáris közönségaránya ezen a célcsoporton 24,5%, míg a streaming forgalma több mint 30%-kal magasabb ezen a korcsoporton, mint átlagosan.
Továbbra is menetel a szombatonként sugárzott A mi kis falunk című sorozat, ami ezúttal 19,3 lineáris SHR%-al szerepel az elmúlt hét top 10-es, 18-49-es listáján.
Újabb kábelrekord az RTL Magyarországnál
A Sorozat+ történetének legmagasabb közönségarányát érte az elmúlt héten. A 2010. decemberében indult csatorna 2,5%-os lineáris közönségarányt teljesített főműsoridőben, a fő kereskedelmi célcsoportban.
Az RTL Most legnépszerűbb tartalmai – sorrendben – az Éjjel-Nappal Budapest, A Konyhafőnök epizódjai, A mi kis falunk és a Showder Klub részei.
Forrás: Nielsen Közönségmérés, 18-39, 18-49, live+aslive+vendég, live+kumulált tsv+vendég, főműsoridő (1900-2259), 21. Hét, 2010ytd., 2022.05.30-án lekért adatokkal.
Gemius Prism,4+ rtlmost , web+app, total videoview, affinitás (2022. 05. 30-án lekért adatok alapján)