A Httpool csoport – az Aleph Holding leányvállalata – lett a Tripadvisor online hirdetési felületeinek az első és kizárólagos forgalmazója, többek között az európai piac néhány kiválasztott országában is.
Ez az új együttműködés fontos mérföldkövet jelent az Aleph cégcsoportnak és új lehetőségeket nyújt ezen a tíz piacon Európában. A Tripadvisoron való hirdetési lehetőségek az alábbi országokban elérhetőek jelenleg: Ausztria, Csehországban, Svájc Dánia, Finnország, Norvégia, Lengyelország, Görögország és Oroszország. Még nincs információ, hogy Magyarországon mikor lesz elérhető a szolgáltatás. Az Aleph Holding másik leányváIlata, az IMS pedig a spanyol és olasz hirdetőket támogatja, valamint az ő közreműködésükkel a latin-amerikai kontinensen is bővülni fog a szolgáltatás a jövőben.
A felfedezésre nyitott világutazók számára a Tripadvisor az egyik legmegbízhatóbb platform, ami a hirdetők számára a legmagasabb szintű brand safety-t kínál, a standardizált on-site illetve a saját native-ad formátumokban megjelenő reklámok a kiemelt helyen megjelenő tartalmak desktopon, mobilon és mobil weben jelennek meg. Vállalkozások a vendéglátásból, a repülőtársaságok, a telekommunikációs és a pénzügyi szektor, az autógyártók vagy kereskedelmi cégek egyaránt tudnak profitálni és kizárólagos betekintést nyerni a Tripadvisor szaktudásába.
“A Tripadvisor újabb nagyszerű platform amelyet fel tudtunk a kínálatunkba venni – mondja Florian Magistris, a Httpool cégcsoport középeurópai igazgatója- Most, a nyitások és gazdasági fellendülés közepette üzleti partnereinknek új lehetőségeket tudunk gyors és hatékony növekedésre ajánlani.”
“A Tripadvisor kulcsfontosságú szerepet játszik sok brandnek a covid-utáni helyrejövetelében. Nagyon örülünk és izgatottak vagyunk, hogy új piacokon tudunk megjelenni a Httpoolal közösen – mondja Christine Maguire, a Tripadvisor Global Média elnöke. – A Tripadvisor felhasználói a legelszántabb, legértékesebb és legkeresettebb csoporthoz tartoznak világszerte a reklámpiacon. A társulásunk a Httpoollal további nemzetközi márkákat fog összekötni jövendőbeli ügyfelekkel Európában és Oroszországban.”