A Httpool bevezeti a Spotify Discover Weekly playlist szponzorációját Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban

Hírek Kiemelt

Az E Heti Kalandot, a Spotify egyik legnépszerűbb lejátszási listáját most már a magyar, szlovák és cseh márkák is szponzorálhatják.

 

Az egyik legnépszerűbb Spotify lejátszási lista hétfőnként frissülő személyre szabott zenei választékot kínál a felhasználók számára, és mostantól elérhető egyedi hirdetések számára, amiket az ingyenes felhasználók láthatnak. Magyarországon a Httpoolon, a Spotify hivatalos értékesítési partnerén keresztül fedezhetik fel ezt az izgalmas új lehetőséget a márkák.

A márkázott Discover Weekly lejátszási listák kihasználásával a hirdetők mostantól birtokolhatják a „felfedezés” pillanatát a Spotify-on, és több hirdetési formátumban oszthatják meg üzeneteiket, ideértve a audió, videót és a display felületeket is.

A szponzoráció révén a magyar márkák ennek a személyre szabott hallgatói élménynek az átadását támogatják, nevük megjelenik minden alkalmazáson belüli natív Discover Weekly hirdetésen, valamint az ingyenes felhasználók számára a lejátszási lista hallgatása közben minden egyes hirdetési helyen.

„Ez egy hihetetlen lehetőség a hirdetők számára Magyarországon. A Spotify új Discover Weekly hirdetési élménye a siker csodálatos alkotóeleme, biztosítja, hogy a közönség olyan üzeneteket halljon, amelyek a felfedezés szellemét sugározzák. Nagyon örülünk, hogy ezt eljuttathatjuk a hirdetőkhöz, segíthetünk nekik megérteni a platformot, és a lehető legtöbbet kihozni kampányaikból. ”- mondta el Györki Zsuzsa, a Httpool Senior Client Partnere.

Ma a Spotify a világ legnépszerűbb audió streaming előfizetői szolgáltatása 345 millió felhasználóval, köztük 155 millió előfizetővel 101 piacon.

A platform kétezer féle eszközön megjeleníthető többformátumú hirdetési élményeket kínál, ideértve audió, videó és display formátumokat, bármilyen környezetben, a nap bármely pillanatában. A Spotify Streaming Intelligence szolgáltatásával – egyedülálló adatokkal és insighttal, amely a felhasználók streaming szokásait veszi alapul – a hirdetők egyedivé tehetik hirdetéseiket és üzeneteiket, hogy megfeleljenek közönségük igényeinek és gondolkodásmódjának a hallgatás kontextusa alapján.

SOCIAL MEDIA