Hét ügynökség közül választott partnert a márkatulajdonos.
A HPS Group nyerte a Mercedes-Benz Hungária kétfordulós tenderét, amelyet az ATL-, BTL- és PR-feladatokhoz kapcsolódóan írt ki az autómárka. Az együttműködés októberben indult; az ebben foglalt stratégiai tanácsadás, kreatívtervezési feladatok, valamint marketingkommunikációs aktivitások a B2B és a B2C célcsoportot egyaránt érintik.
„A HPS Group ügyfélkörével több területen jelen van a luxusmárka piacon. A Mercedes-Benz magyarországi importőrének érkezésével pedig egy újabb szektor felé nyitunk az FMCG és a fashion brandek mellett. Az ügynökség már dolgozott a márkának, tavaly októberben a Mercedes Me szolgáltatások, valamint két új modell, az S-osztály Coupé és a CLS ráncfelvarrott változatának bemutatkozását menedzseltük a Fashion Week rendezvényen” – mondta el Probáld Attila, a HPS Group üzletágigazgatója.