A svéd túrafelszerelés-gyártó az ügynökséget bízta meg a Hanwag lábbelik és a Primus túraeszközök hazai márkaépítésének kommunikációs támogatásával is.
A FLOW PR meghívásos pályázaton nyerte el a megbízást, melynek értelmében 2017. május 1-jétől három prémium outdoor márka imázsépítésén dolgozik. A túrázók és vadászok, valamint a városi fiatalok körében népszerű, időtálló és tartós túraruhadarabokat, sátrakat és hátizsákokat gyártó svéd Fjällräven, a megbízhatóságáról és elnyűhetetlenségéről híres túrabakancsokat készítő bajor Hanwag, valamint a gázfőzőket, termoszokat és egyéb túraeszközöket kínáló Primus sajtókommunikációjának erősítése egyaránt az ügynökség feladata. A FLOW PR emellett a Fjällräven hazai közösségi felületeinek kezelését is segíti.
„A Fjällräven célja, hogy kortól, nemtől és túratapasztalatoktól függetlenül egyre több embert a túrázás és egyéb szabadtéri tevékenységek szépségeinek megismerésére ösztönözzön, s ezzel együtt védje környezetünket. Ezzel a küldetéssel mi is teljes mértékben azonosulni tudunk, ezért nagy lelkesedéssel dolgozunk a három nagy múltú outdoor márka építésén” – mondta el Sajti Botond, a FLOW PR cégvezető partnere.