Tenderen választotta ki új pr-partnereit az Asahi csoporthoz tartozó Dreher Sörgyárak Zrt., amelynek csapata a korábbinál intenzívebb kommunikációhoz keresett pr-ügynökségi partnereket.
A komplex, vállalati, márka- és CSR-kommunikációra, valamint employer brandingre is kiterjedő tenderen végül több ügynökség között osztották szét a feladatokat, közülük kettő újonnan érkezett a Dreher világába.
A vezető sörgyár a Noguchi Porter Novellire bízta a vállalati kommunikációs feladatokat, illetve a Dreher márkacsoport és a szuperprémium Asahi márka pr-feladatait.
A Next9 Communications felel majd a Pilsner Urquell, a Kozel, a Peroni márka, a Meantime sörök, valamint a hagyományos magyar márka, a Kőbányai kommunikációs feladataiért. Emellett az ügynökséghez tartozik majd a Dreher kőbányai sörgyárában működő múzeum és az ott futó sörvacsora-sorozat népszerűsítése is.
A Dreher Sörgyárak komoly hangsúlyt fektet a felelős alkoholfogyasztás témakörre, az „Ésszel iszom” programért továbbra is a Starski felel majd. Az employer branding tevékenység vonatkozásában az Impact Works ügynökséggel is megy tovább az együttműködés.
A Dreher Sörgyárakról
A Dreher Sörgyárak 1854-es alapítása óta, hagyományainak és nemzetközi hátterének köszönhetően vált napjainkra Magyarország vezető sörgyártó vállalatává. Évente 460 millió korsó sörrel veszi ki a részét a magyarok sörfogyasztásából, miközben közvetve és közvetlenül olyan szektorokban biztosítja több mint 11 ezer család megélhetését, mint a vendéglátás, a logisztika és a marketing. Beszállítóinak 95 százaléka hazai kis- és középvállalkozás. Évi több mint 29 milliárd forinttal járul hozzá az államháztartáshoz jövedéki adó, áfa, termékdíj és egyéb járulékok formájában. 2017 óta Japán legnagyobb sörgyártójaként számon tartott Asahi leányvállalata, így a hagyományosan magyar márkák – a Dreher, az Arany Ászok és a Kőbányai – mellett olyan világszerte közkedvelt söröket is forgalmaz, mint az Asahi Super Dry, a Kozel, a Pilsner Urquell, a HB, valamint a Kingswood cider.