A dm egy titkos kertbe kalauzolta el a vendégeit

Hírek

A dm tavaszi szépségkampányának fő eseménye az Óbudán található Stúdió Kvardában került megrendezésre. A régi harisnyagyár területén található épületben, mintegy háromszáz négyzetméteren egy napra a szépségápolásé volt a főszerep. A dm Beauty Workshop keretében a dm beszállítói partnerei idén is egy eltérő, ám mégis egységes koncepcióra kellett kialakítaniuk a márkákhoz kapcsolódó aktivitásokat.

 

A dm saját standja egy titkos kertbe kalauzolta el a vendégeket: a csokor, ahol az önálló virágokból, a természet gyönyörű alkotásaiból hozunk létre valami újat és ebben az újban, a virágokon, zöldeken és egyéb kiegészítőkön kívül benne voltak a 2024-es év tavaszi trend !t up, alverde, valamint s-he colour&style dekorújdonságai is.

  • Kettő az egyben: a L’Oréal Paris és Garnier új niacinamidos hajápolókat mutatott be, sőt aki késztetést érzett arra, hogy valami maradandó, kézzel fogható emléket hozzon létre, az Vágó Réka közreműködésével egy bőr sminktartó tokot is készíthetett.
  • Az idén 125 éves Schwarzkopf márka standjára látogatók Gliss hajápolási és Taft hajformázó termékekkel találkozhatnak és a termékek illat-összetevői által inspirtált aktivitásban vehetnek részt. Kreativitásból itt sem volt hiány, ugyanis a meghívottak egyedi hajpántokat dekorálhattak.
  • A szépségápolás a bőr hidratálásával kezdődik: a Neutrogena állomásán a Hydro Boost és Retinol Boost arcápolókkal, bőrápolási tanácsokkal és a @botanika.labor segítségével szójagyerta-öntéssel készültek.
  • Fogaink épségének megőrzése a legbölcsebb beruházás: a prémium svájci márka, a Curaprox már évtizedek óta támogatja a helyes szájhigiéniát. A márka nem csupán a szortimentet mutatta be, azok helyes használatát fogászati szakértők magyarázták el.
  • Japán szépségrituálé: a Revox és a Revox Plex tavaszi újdonságaival és a nagy nyári hőségre készülve Japán tematikájú legyezők festésével emelték az est fényét! A Japanese Routine termékcsalád a cseresznyevirágok és a festői rizsföldek illatát idézi.
  • A Ziaja & Kertem összefonódásából egy olyan szépségállomást hoztak létre, ahol az organikus összetevőkből készült natúrkozmetikumok, valamint a környezetbarát, biológiailag lebomló alapanyagoké volt a főszerep. A szaktanácsadók mellett Borbás Marcsi segítségével egyedi géleket készítettek a résztvevők.
  • A Batiste szárazsamponok népszerűsége világszerte töretlen, a szortimentben már nem csak hajszín, de akár illatvariánsok szerint is válogathatunk. A brand egyik új márkáját, a Carotten napozókat is bemutatta az eseményen.

„A meghívott közel 100 influencer és neves női magazinok szépségszerkesztői elsőkézből ismerkedhetnek meg a legújabb innovációkkal, illetve az online jelenlét térhódítása végett azonnal meg is osztották személyes tapasztalataikat és tanácsaikat a követőikkel. Az ilyen események lehetőséget teremtenek számunkra, hogy népszerű véleményvezéreken keresztül, partnereinkkel közösen hasznos és érdekes tartalmakat juttassunk el a vásárlóinknak” – mondta Kanyó Roland a dm Kft. marketing és pr menedzsere.

Már második éve, hogy dmLIVE Shopping kitelepüléssel is színesíti a márka a workshopot. Idén is lehetőséget kaptak a beszállítópartnerek, hogy képviselőjük 15 percben bemutassa az adott helyszín legfrissebb újdonságait. Az exkluzív 25-50%-es e-kuponokat a dm App-ban válthatták be az élő adást követő vásárlók. A hangulatról Willcox gondoskodott, az est házigazdáiként pedig Takács Nóra, és a rendezvényhez már másodszor csatlakozó Kiss Orsi, azaz Kisó párosa segített a vendégeknek a helyszínen való eligazodásban.

 

SOCIAL MEDIA