A DisplayNOW online hirdetési webshop vezetője szakértőként csatlakozott a K&H üzletet ide! programjához

Hírek Kiemelt

Még csak fél éve indult a kifejezetten kkv célcsoportot célzó hirdetési webáruház, a DisplayNOW.net, és vezetőjük máris szakértőként vesz részt a K&H Üzletet ide! programjában. A kis- és középvállalkozásoknak szóló, legalább 60 ezer kkv-nak segítő program célja, hogy a cégeknek egy felületen kínáljon hasznos szakmai tartalmakat, az indulást és fejlődést segítő szolgáltatásokat, valamint kapcsolatépítési lehetőséget olyan szakértő partnerekkel, akikhez a vállalkozók bizalommal fordulhatnak a kérdéseikkel.

 

A K&H üzletet ide! vállalkozásösztönző programja már öt éve segíti a vállalkozókat hasznos szakmai tartalmakkal. A program, indulása óta sokat változott, fejlődött és mára egy olyan gyűjtőoldallá vált, ahol a kkv-k mind az induláshoz, mind a vállalkozásfejlesztéshez kapcsolódó e-tananyagokat, videókat, tippeket ingyenesen érhetik el, sőt, kedvezménnyel vehetnek igénybe kkv-knak szóló szolgáltatásokat is. A program keretében lehetőség van továbbá direktben kérdéseket feltenni a K&H szakértői csapatának, ahol különböző területekről érkező, elismert és tapasztalt szakemberek tudnak segíteni a vállalkozók egyedi kérdéseinek megválaszolásában. A szakértői csapatot immár Csasztvan Nóra, a DisplayNOW.net vezetője is erősíti, akihez a marketing és márkaépítéssel kapcsolatos kérdésekkel lehet fordulni. A DisplayNOW emellett egyéni konzultációs lehetőséget, szakmai tartalmakat is biztosít az érdeklődőknek, valamint a Partnerkedvezmények között is elérhetővé teszi szolgáltatásait.

A K&H a Cápák között műsor stratégiai partnereként, a műsorban szereplő vállalkozások pénzügyi mentorációjáért is felel, így a kockázati tőkebefektetés iránt nyitott vállalkozók is számos hasznos tippet kaphatnak a sikeres befektetéshez, és most már a hatékonyabb marketing tevékenységhez is.

„Rendkívüli öröm számomra ez az együttműködés. A DisplayNOW a hazai tartalomszolgáltatókat köti össze a kkv-hirdetőkkel. Azoknak, akik a PPC-kampányok mellett már értik az ismertség- és márkaépítés erejét, vagy már nem tudnak az eddigi eszközeikkel megfelelő mértékben növekedni, a DisplayNOW hirdetési webáruháza új lehetőségeket nyit. A display hirdetések minőségi tartalmi környezetben történő megjelenésével az ismertség és márka egyszerre épül. Emellett a hazai gazdaságnak is jót tesz, ha több hirdetési bevétel marad a hazai médiumoknál. Kitörő lelkesedéssel és nagy lendülettel vágunk bele az együttműködésbe a K&H-val!” – mondta el Csasztvan Nóra a szakértői csapathoz való csatlakozás kapcsán.

„Egy sikeres vállalkozás indításához- és működtetéséhez elengedhetetlen a szakmai és a pénzügyi felkészültség, hiszen az álmok csak akkor valósíthatóak meg, ha reális tervezésen alapulnak. Vezető pénzintézetként és a vállalkozói közösség aktív szereplőjeként edukációs és inspiráló tartalmakkal szeretnénk hozzá járulni a vállalkozók pénzügyi alapismereteinek bővítéséhez. Az üzletetide.hu oldalon összegyűjtött cikkek és e-tananyagok segítségével, a vállalkozást indítók kiválaszthatják például a számukra megfelelő társasági- és adózási formát, vagy elkészíthetik az első üzleti tervüket. A fejlődő vállalkozásnak pedig a szintlépésben tudunk segíteni, így magabiztosan tudnak majd dönteni, akár külső forrás bevonásáról is. A tudatos pénzügyek mellett a sikerek eléréséhez nélkülözhetetlen egy ütőképes értékesítési modell és a hatékony marketing stratégia is, amihez most már partnerünk a DisplayNOW szolgáltatásait, ingyenes konzultációját is igénybe tudják venni a vállalkozók”– mondta el Rammacher Zoltán, a K&H Bank kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője az együttműködés kapcsán.

A DisplayNOW rendkívül fontosnak tartja a vállalkozások edukációját, épp most jelent meg friss kutatásuk az online reklámokról és márkaemlékezetről, amelyből többek között kiderül, hogy a nőknek jobb a reklámemlékezete, valamint az, hogy a vicces, szerethető reklámok a leghatékonyabbak márkaépítés terén, illetve az ilyen típusú reklámok képesek igazán fellendíteni a vásárlási hajlandóságot is. 2022-es programjában a DisplayNOW ötvözi a gyakorlati tapasztalatok megosztását a legfrissebb szakmai trendek egyszerű bemutatásával. Az online hirdetési webáruházként működő adtech startup indulásakor azt tűzte célul, hogy a kkv-hirdetőknek segítsen akár egy kávézás alatt is elindítható minőségi kampányokat készíteni, hogy növelni tudják versenyelőnyüket. A hazai kkv-knak felnőtt egy generációja, amely eljutott arra a pontra, hogy szüksége van a közösségimédia- és keresőhirdetéseken túli megoldásokra a márkájuk megkülönböztetése és ismertté tétele szempontjából. Ennek a lehetőségnek a minimális időráfordítással történő kiaknázása adja a DisplayNOW erejét.

 

SOCIAL MEDIA