A digitális marketing 5 legsikeresebb vezető párosa

Hírek

Dollártízmilliós büdzsék, sikerek a közösségi médiában, a programozott vásárlásban és az online marketing egyéb területein. Az AdWeek az online marketing példamutató párosait gyűjtötte össze.

Ahogyan a Walmart marketingvezetője, Stephen Quinn (a képen) a siker érdekében folyamatosan rajta tartja a szemét az általa felügyelt márka valós idejű teljesítményén, épp olyan fontos, hogy ennek a tudatosan dolgozó vezetőnek meglegyen maga mellé a technológia és közösségi hálók világában jártas hasonmása is. Ezért van feltétlenül szüksége Wanda Youngra, hogy közös munkájuk eredményeként a Walmart mindig a mobil és digitális platformok élmezőnyében maradjon. Quinn elismeri, hogy két különböző feladat elméletben átlátni a marketingrészleg célkitűzéseit, valamint azokat gyakorlati lépésekké formálni és alkalmazni. Éppen ezért van szükség két, különböző kvalitásokkal rendelkező vezetőre a sikeres csapathoz, akik együtt, egy testet szolgálva lehetnek a mindent megoldó jobb- és balkéz. A Walmart esetén kívül a következő négy virtuóz vezetőpáros sikeres működése is bizonyítja az elmélet helytállóságát – írja az AdWeek.

A General Electric marketingvezetője, Beth Comstock és jobbkeze, Linda Boff 40 millió dolláros költségvetésből gazdálkodva a 122 éves múlttal büszkélkedő vállalatot olyan sebességgel hozták a közösségi média élvonalába, amelyre az alapító Thomas Edison is büszke lenne. Meglehet, hogy néhányunk számára a szélturbinák, szállító daruk és hidraulikus repülők ipari pornónak tűnnek, de a vállalat közösségi médián keresztül elért 2,7 milliós követőtábora imádja őket.

Chris Brandt, a Taco Bell marketingigazgatója és Tressie Lieberman, a digitális- és közösségi médiáért felelős vezető együttműködésének gyümölcseként a márka mágnesként vonzza az Y generáció képviselőit. Mi sem jelzi ezt jobban, mint a közösségi média platformjain elért 13 millió követőjük. A páros évi 98 millió dolláros költségvetésből dolgozik.

A Dell vezetőpárosa Karen Quintos és Monique Bonner évi 90 millió dolláros költségvetésből igyekeznek megváltani a világot. Az eredményeik tanúsága szerint ez igen jól megy nekik. Tanítani való eredményeket értek el például a programozott vásárlás területén – amelyen keresztül a büdzséjük felét költik.

Végül, de nem utolsó sorban meg kell említeni a Levi’s marketingvezetőjét, Jennifer Seyt és társát, a nemzetközi digitális marketingvezető Lauren Uchrint. A fenomenális női vezetőpáros évi 19 millió dollárral gazdálkodhat. A dinamikus csapat elsősorban az elektronikus úton történő értékesítésre koncentrál. A divatdiktátor vállalat marketingvezetői tisztában vannak azzal, hogy sikerük titka, hogy a közösségi csatornákat is az értékesítési folyamat részévé tegyék. Közösségi oldalaik követőinek száma elérte a 23 milliót, ami hatalmas piacot jelent, amelyre hallgatniuk kell.

A hírt a Médianéző nemzetközi sajtófigyelő szolgáltatásának köszönhetjük.

SOCIAL MEDIA