A Deutsche Telekom csoport a világ legértékesebb távközlési márkája

Hírek Kiemelt

Amint azt a január 17-én közzétett „Brand Finance Global 500” tanulmány is megerősíti, a Deutsche Telekom világszerte a legértékesebb márkák közé tartozik. A szakértők összesített rangsorában a Csoport az egyetlen európai vállalatként került be az első tíz közé.

Ennek eredményeként a Deutsche Telekom az előző évhez képest két helyet javított, és most a kilencedik helyen áll. A Deutsche Telekom első alkalommal lett a világ legértékesebb távközlési márkája, megelőzve a Verizont és az AT&T-t az első helyen. Európát tekintve a „T” továbbra is az első helyen áll a vállalati márkák rangsorában.

A világ legértékesebb márkája az Apple, megelőzve a Microsoftot, a Google-t és az Amazont.

A Deutsche Telekom sikerének alapja a márka jelenlegi értéke, amely az eddigi legmagasabb a vállalat történetében. A tanulmány szerint ez az érték jelenleg 73,3 milliárd dollár. A növekedés az előző évhez (62,9 milliárd dollár) képest 17 százalékos volt. A márka értéke 2020. óta 84 százalékkal nőtt. Ezen idő alatt a Deutsche Telekom a negyedik helyről a világ legerősebb távközlési márkájává lépett előre.

„Sikerült a világ 10 legerősebb márkája közé kerülnünk. Ez fantasztikus siker a vállalatunk számára!” – mondta Ulrich Klenke, a Deutsche Telekom Brand Vezérigazgató-helyettese. „Globális ernyő-márkastratégiánk nagyon jól működik, és az erős márkába való befektetésünk megtérül. Mindez együtt jár a Németországban, Európában és az Egyesült Államokban elért gazdasági és technológiai sikerekkel, és hozzájárul ahhoz, hogy a Deutsche Telekom jelenleg a vezető digitális távközlési vállalata.”

„Remek érzés, hogy a részesei lehetünk ennek a fejlődési folyamatnak. Annak tudatában pedig még inkább, hogy a helyi csapatok erőfeszítései és fejlesztései is stratégiaiak, strukturáltak és jövőorientáltak. Büszke vagyok arra, hogy úttörő, innovatív, ugyanakkor társadalmilag felelős építkezéssel mi is hozzájárulhatunk ehhez a sikerhez” – mondta Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.

A Brand Finance londoni székhelyű, globális, független tanácsadó vállalat, amely márkaértékeléssel és márkaelemzéssel foglalkozik. Az intézet a brand dollárban kifejezett értéke alapján állítja össze a világ 500 legértékesebb márkájának rangsorát. A brand érték kiszámítása azon licencdíjak alapján történik, melyeket egy vállalatnak fizetnie kellene, ha nem lenne a márka tulajdonosa. A „Brand Finance Global 500” jelentéssel kapcsolatos további információk a következő weboldalon találhatók: www.brandfinance.com.

SOCIAL MEDIA