A kreatívipar egyik nagyágyújának számító Fred Levron novemberben csatlakozik a Dentsuhoz, Párizsból fogja irányítani a világszerte 45,000 alkalmazottat foglalkoztató japán óriás kreatív csapatait – írja az Adweek.
A Dentsu International globális átalakulási folyamatát 2020 szeptembere óta irányító Wendy Clark roppant ambíciózus tervet fogalmazott meg: 2022-ig a japán multi ügynökségi márkáinak számát 160-ról hatra kívánja csökkenteni, és négy év alatt al akarja érni, hogy a Dentsu árbevételének a fele a fogyasztói élményen alapuljon, miközben mind média-, mind kreatív területen szignifikánsan növekszik az ügynökségi csoport teljesítménye.
Ebben a folyamatban lehet az egyik kulcsszereplő Levron, aki négy évet töltött az FCB kötelékében, és olyan díjnyertes kampányok létrehozásában játszott szerepet, mint péládul az Anheuser-Busch InBev’ “Contract for Change” , vagy a Burger King “Whopper Detour” kampánya. Ugyancsak Levron nevéhez fűződik az is, hogy 2020-ban az FCB elnyerte az Adweek „Global Agency of the Year” címét, Cannes-ban pedig 2021-ben a „Network of the Year” címet – ez utóbbi az FCB 148 éves történetében először fordult elő. tavaly, amikor a teljes média- és kreatíviparág súlyosan megszenvedte a Covid-19 járványt, az FCB 10 %-kal növelte az árbevételét.
További részletek az Adweek cikkében.