A Coca-Cola a Marvellel kelti életre a szuperhősöket

Hírek Kiemelt

Digitális történetmeséléssel, kiterjesztett valósággal és limitált kiadású csomagolásokkal lepi meg a fogyasztókat és a filmrajongókat a Coca-Cola és a Marvel: Hősök szeptember 1-től debütáló együttműködése. A Coca-Cola és a Disney kapcsolata több mint hatvan évvel ezelőttre nyúlik vissza: a két márka számos “multiverzumon átívelő” kampányon dolgozott már együtt – most éppen a Marvel Univerzumban találkoznak.

 

A két márka legújabb, korlátozott ideig tartó kampányában a megszokottól eltérő módon kelnek életre a Marvel hősei. Az új TV-reklám mellett több különleges élményt is kínálnak a fogyasztók számára. Az exkluzív, limitált kiadású Coca-Cola csomagolásokkal a rajongók 15 különböző karakterillusztrációt gyűjthetnek össze, a Coca-Cola weboldalán és az alkalmazásban pedig izgalmas nyereményekre számíthatnak, és egy lenyűgöző kiterjesztett valóságba is belecsöppenhetnek szeptember 9-től.

A kampányt indító reklámfilm a két márka együttműködésének legújabb fejezetét meséli el: főhősünk akaratlanul sodorja veszélybe a képregényvilágot, a Coca-Cola és a Marvel egyesített ereje révén azonban képes megmenteni a helyzetet.

„A Coca-Cola és a Marvel hosszú múltra visszatekintő együttműködése révén kicsit mi is szuperhősöknek érezhetjük magunkat, hiszen mindig arra ösztönözzük egymást, hogy új lehetőségeket hódítsunk meg a kreativitásunkkal. A két márka örökségét és lehetőségeit kihasználva ezt az érzést és tapasztalatot szeretnénk átadni a fogyasztóknak” – mondta Islam ElDessouky, a Coca-Cola globális kreatív stratégiáért és tartalomért felelős vezetője.

„Valami igazán figyelemreméltót szerettünk volna alkotni. A hagyományos marketing megoldások újragondolásával egy egyedülálló kampányt hoztunk létre, amelyben az idén 85 éve rajzolt, de amúgy örökéletű hősök a megszokott univerzumukból a miénkbe érkezve mesélnek el egy olyan történetet, amit a Coca Cola nélkül csak nehezen lehetne szavakba önteni – mondja Mindy Hamilton, a Walt Disney Company marketing partnerségekért felelős globális alelnöke.

 

SOCIAL MEDIA