Négy év kihagyás után jövő év elsejétől ismét az Atmedia értékesíti a Cartoon Network és a Cartoonito reklámidejét. A két gyermekcsatorna csatlakozásával immár az Atmedia kezeli a Warner Bros. Discovery összes, a hirdetők számára itthon elérhető csatornájának reklámértékesítését.
A Warner Bros. Discovery a világ egyik legnagyobb média- és szórakoztatóipari vállalata: televíziócsatornái, filmjei és streaming felületei 50 nyelven, több mint 220 országban és területen érhetők el. A Cartoon Network sugárzása idén 30 éve indult el Európában, elsődleges célcsoportja a 6 és 12 év közötti gyerekek. Műsorai közé tartozik a Pindúr pandúrok, a Ben 10, a Gumball csodálatos világa, valamint a Kalandra fel! és a Medvetesók. A Cartoonito modern óvodai szórakoztató tartalmaival, mint a Batwheels; a Lucas, a pók; Tapsi Hapsi brigádja; vagy a Thomas, a gőzmozdony, elsősorban a kisgyerekes családokat célozza meg. A vállalat csatornái közül, a Cartoonito és a Cartoon Network mellett az Eurosport, a Discovery Channel, az ID, a TLC és a Travel Channel vannak jelen a hazai hirdetési piacon, melyek spot és non-spot megoldásait is az Atmedia értékesíti.
„Az elmúlt évek sikeres együttműködése, valamint az Atmedia több mint 13 éves televíziós hirdetői tapasztalata garancia arra, hogy jó kezekben tudhatjuk náluk gyermekcsatornáinkat is” – mondta el a megállapodással kapcsolatban Tomaž Poredoš, a Warner Bros. Discovery kelet-közép európai adsales directora. Hozzátette: „Ezúton is szeretnénk megköszönni az RTL Saleshouse-nak az elmúlt évek közös munkáját.”
„Nagy örömünkre szolgál, hogy ismét a portfóliónkban köszönthetjük a Warner Bros. Discovery két gyermekcsatornáját, a Cartoon Network és a Cartoonito márkákat. A januárban csatlakozó gyermekcsatornákkal kiegészülve immár 48 tévécsatornás portfoliót kínálunk a hirdetőink számára a kampánycéljaik eléréséhez” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezetője.
Fotó: Cartoon Network