A dentsu csoporthoz tartozó Carat Hungary nyerte meg a Pandora hazai médiaügynökségi tenderét. A kiválasztott ügynökség feladata a Pandora médiakampányainak tervezése és menedzselése lesz a magyar piacon.
A világ legnagyobb ékszermárkájaként ismert Pandora az elmúlt években folyamatosan terjesztette ki globális együttműködését a dentsuval, amely immár a világ közel 40 országban irányítja a cég médiastratégiáját. A jövőben a Carat Hungary e globális együttműködés részeként nyújt a Pandora számára integrált, adatvezérelt és innovatív megoldásokat a hazai piacon.
A megbízás kiterjed a médiakampányok tervezésére, a teljesítményalapú kampányok optimalizálására, valamint a nemzetközi bevált gyakorlatok adaptálására egyaránt. A megvalósítás során a Carat Hungary is alkalmazza a dentsu által létrehozott egyedi integrált működési modell, a Pandora Experience Lab innovatív megoldásait. Ez a modell összekapcsolja a kreatív elemeket a legmodernebb performance marketing és ügyfélélmény-menedzsment megoldásokkal, ezáltal kínálva teljes fogyasztói élményt. A Carat Hungary jelentős helyi piacismerete garancia arra, hogy a magyar piacon az itthoni viszonyokhoz legjobban illeszkedő stratégia valósuljon meg.
Bacsa Gábor, a Carat Hungary ügyfélkapcsolati igazgatója elmondta: „A Pandora kampányainak tervezése számunkra nem csupán egy projekt, hanem egy kiváló lehetőség is arra, hogy kreatív és adatvezérelt megoldásokkal hozzájáruljunk egy ikonikus márka globális növekedéséhez. Büszkék vagyunk, hogy a Carat Hungary csapata részese lehet ennek az izgalmas utazásnak, amely új szintre emeli a fogyasztói élményt.”
