A gumiabroncsgyártó az Eurosport minden platformján – televízió, közösségi média, digitális felületek – megjelenik Európa legnagyobb piacain a téli olimpia idején.
Az Eurosport és a Bridgestone megállapodása alapján a Bridgestone lesz a téli olimpiai játékok globális partnere, támogatva ezzel a gumiabroncsgyártó „Chase Your Dream, No Matter What” elnevezésű európai kampányát.
Mint a 2018-as pjongcsangi olimpia partnere, a Bridgestone kiemelt helyen szerepel majd az Eurosport összes platformján és képernyőjén, a televíziótól kezdve az on-demand szolgáltatásokon át a közösségi médiáig és digitális felületekig – így ötven európai piacon rajongók milliói számára lesznek láthatóak.
A korábbi olimpiákon a márkák minden egyes piacra külön megállapodásokat kellett kössenek, hogy elérjék az európai olimpia-rajongókat. A 2018-as pjongcsangi olimpiáig és a játékok alatt az Eurosport széles körű lehetőségeket biztosít a Bridgestone márka népszerűsítésére az olimpia európai rajongói körében.
„Az Eurosport innovatív módon meséli el az olimpia történeteit. A hatalmas világesemény minden pillanata látható lesz az Eurosporton, az Eurosport Playeren és az Eurosport.com-on, minden eddiginél közelebb hozva a rajongókat a történésekhez – mondta Jonathan Davies (Managing Director, Advertiser Partnerships, Discovery Networks International and Eurosport). – Büszkék vagyunk arra, ahogyan sikerült a Bridgestone márkáját integrálni 2018 legnagyobb globális sporteseményébe. Ezzel elérjük rajongóinkat és elmélyítjük a Bridgestone különleges kapcsolatát az olimpiai játékokkal.”
A Bridgestone „Chase Your Dream, No Matter What” márkakampánya olyan sportemberek kiemelkedő teljesítményeit ünnepli, akik beteljesítik álmaikat és olimpiai sikert érnek el. A kampány ebben a hónapban indul, szpotjai az Eurosport „The Hall Of Fame” programja, a 2018-as pjongcsangi olimpia promóciói és az olimpia élő közvetítései alatt jelennek meg az Eurosporton és az Eurosport Playeren. A Bridgestone szponzorálja az Eurosport weboldalán a „Home of the Olympics” szekciót, a pjongcsangi híreket és eredményeket közlő oldalakat és mobilalkalmazásaiban, illetve a közösségi médiában az Eurosport napi eredmény-posztjait. Az integrált télisport-kampány részeként a Bridgestone az alpesi sí világkupa és a síugró világkupa közvetítéseinek szponzora is. Franciaországban – ahol az Eurosport a 2022-es és a 2024-es olimpia hivatalos otthona – televíziós kampány készült, amely megjeleníti a Bridgestone és az olimpiai játékok kapcsolatát.