A borválasztás még sohasem volt ilyen egyszerű

Hírek

A borfogyasztásnak nemcsak komoly hagyománya, de kultúrája is van. Az értékmegőrzés fontos eleme a tudatos borfogyasztásra való nevelés. Ebben nyújt támogatást a Hilltop vadonatúj online kóstoló füzete, amely a kóstolt bor íz- és illatjegyeivel kapcsolatos egyéni benyomások rögzítésével segít felidézni vagy éppen megtalálni a kedvenceket.

 

A Hilltop tavaly a márka védjegyéül szolgáló aromákat helyezte arculatának középpontjába. A cég megújult címkéjén látható aromakörök által felrajzolt aromatérkép arra szolgál, hogy a fogyasztó könnyedén eligazodhasson az ízek és illatok világában. Mivel a tökéletes borélményhez vezető út a tapasztalás, borértővé pedig tudatosan válik az ember, a Hilltop az edukációt is küldetésének tekinti. Hiszen a borkedvelőt nem elég kiszolgálni: az értő közönség kialakítása is a borász feladata. Ennek jegyében született meg a digitális mankó vagy borkóstoló puska: az online kóstoló füzet, amely még személyesebbé teszi a borválasztást.

Jó hasznát veheti kezdő és haladó borkóstoló egyaránt, hiszen amellett, hogy támogatja a tudatos választást, egyfajta íz- és illatmemóriaként is funkcionál. Így a borbarátnak mindig lehetősége van visszakeresni a legjobbakat vagy finomítani a véleményén. A nemzetközi és magyar borokat is felvonultató kóstoló füzet a Hilltop honlapján érhető el, ahol a felhasználók számos egyéb hasznos információt és érdekességet is találhatnak a cég termékeivel, történetével, a borászat kulisszatitkaival és a borkultúrával kapcsolatban.

 

Fotó: Kym Ellis/unsplash.com

 

SOCIAL MEDIA