Juhász Péter Tibor
marketingkommunikációs vezető
Állások:
- 2003-2005: Kereslet előrejelző
- 2005-2007: Camay junior brand manager Central Europe South
- 2007-2008: Pantene junior brand manager Central Europe South
- 2008-2009: Kommunikációs tervező Central Europe South
- 2009-2011: Vezető kommunikációs tervező Central Europe South
- 2011- Online vezető Central Europe
Tanulmányok:
1996 – 2002 Szegedi Tudományegyetem, közgazdász
Leírás:
Vezetésével a Telekom lakossági kommunikációja emberközelibb let. A megabitek és akciók mellett újra megjelentek az érzelmekre ható márkaépítő elemek. Ennek eredményeként a Telekom mára az egyik leginnovatívabb, leginspirálóbb márka Magyarországon. Kampányaival sok hazai és nemzetközi díjat nyert (Golden Drum, Cannes Lions, Epica, Cresta, LIA, Golden Hammer, PIAF, Arany Penge…) többek között innováció, integrált kampány, mobil, reklámfilm kategóriában. Többször elnyerte az Év hirdetője címet is. Az a fajta kommunikációs szakember, aki nemcsak a Power Pointnak, de az Excelnek is hisz. A munka-magánélet egyensúlyt fontosnak tartja. A két munkahely között egy évet GYES-en volt. Egy Budapest közeli kis faluban lakik. Nagy kertjében sokféle gyümölcs és zöldség terem. Ha tehetné, céges auto helyett valószínűleg traktort választana.