Főoldal/Ki kicsoda/Juhász Péter Tibor

Juhász Péter Tibor

marketingkommunikációs vezető

Magyar Telekom

Állások:

2013- Magyar Telekom, marketingkommunikációs vezető 2012 - FamilyStickers.eu, alapító 2003-2013 Procter & Gamble Central Europe South, később Central Europe
  • 2003-2005: Kereslet előrejelző
  • 2005-2007: Camay junior brand manager Central Europe South
  • 2007-2008: Pantene junior brand manager Central Europe South
  • 2008-2009: Kommunikációs tervező Central Europe South
  • 2009-2011: Vezető kommunikációs tervező Central Europe South
  • 2011- Online vezető Central Europe
2002-2003: BME Áramlástan Tanszék

Tanulmányok:

1996 – 2002 Szegedi Tudományegyetem, közgazdász

Leírás:

Vezetésével a Telekom lakossági kommunikációja emberközelibb let. A megabitek és akciók mellett újra megjelentek az érzelmekre ható márkaépítő elemek. Ennek eredményeként a Telekom mára az egyik leginnovatívabb, leginspirálóbb márka Magyarországon. Kampányaival sok hazai és nemzetközi díjat nyert (Golden Drum, Cannes Lions, Epica, Cresta, LIA, Golden Hammer, PIAF, Arany Penge…) többek között innováció, integrált kampány, mobil, reklámfilm kategóriában. Többször elnyerte az Év hirdetője címet is. Az a fajta kommunikációs szakember, aki nemcsak a Power Pointnak, de az Excelnek is hisz. A munka-magánélet egyensúlyt fontosnak tartja.  A két munkahely között egy évet GYES-en volt. Egy Budapest közeli kis faluban lakik. Nagy kertjében sokféle gyümölcs és zöldség terem. Ha tehetné, céges auto helyett valószínűleg traktort választana.

Adatvédelmi beállítások