Törőcsik Mária Dr.
egyetemi tanár
Állások:
Tanulmányok:
Pécsi Tudományegyetem, közgazdasági egyetemi végzettség
Leírás:
Dr Törőcsik Mária közgazdász főképp marketinget, marketingstratégiát, vásárlói és fogyasztói magatartást oktat. Számos publikációja is megjelent ezen témakörökben, továbbá az elmúlt tíz évben több szakkönyvet is írt, melyek a marketing szerteágazó területeit járják körül. Munkásságára jellemző a fogyasztók iránti empátia, a döntések értelmezésében mindig az emberek igazi motivációit keresi. Egyetemi oktatói feladatai mellett több mint egy évtizede marketingtanácsadással és -kutatással is foglalkozik, melyen belül kiemelkedőek a vásárlói, fogyasztói és egészségmagatartással, az életstílus-kutatásokkal kapcsolatos munkái. Érdeklődésének fókuszába néhány éve a trendkutatás is bekerült. Könyvei: Vásárlói magatartás. Bp. Akadémiai Kiadó. 2007. Fogyasztói magatartás trendek. Bp. KJK. 2003. 2006. Fogyasztói magatartás – insight, trendek, vásárlók. Akadémiai Kiadó, Budapest 2011