Papp-Váry Árpád Dr.
A marketing mesterszak vezetője
Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Kar
Állások:
Tanulmányok:
2007 - Nyugat Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar, a közgazdaságtudományok doktora (PhD) – Gazdasági folyamatok elmélete és gyakorlata doktori program, Marketing alprogram
2003 - Krúdy Oktatóközpont – Idegenvezető angol nyelvből (OKJ 54 7872 02)
2001 - Népszabadság Oktatási Központ – Eszterházy Károly Főiskola, Újságíró I. (felsőfok) (OKJ 54 8402 02)
1999 - Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, okleveles közgazdász - Gazdálkodási szak, vezetés-szervezés főszakirány, marketingkommunikáció mellékszakirány
Leírás:
- A Magyar Marketing Szövetség alelnöke
- METU-n (korábban BKF-en) 3 ízben elnyerte „Az év oktatója” címet, több száz oktató közül
- A HVG Goldenjob karrierversenyén szakértő-specialista kategóriában döntős (top5)
- A Magyar Marketing Szövetség alelnöke 2013 óta
- Az Önszabályozó Reklámtestület (ÖRT) külső szakértői tagja
- EFFIE Reklámhatékonysági Verseny zsűritag
Több ismert könyv szerzője:
- Márkázott szórakoztatás – A termékmegjelenítés nemzetközi és hazai alkalmazása (Akadémiai Kiadó, 2014)
- A márkanév ereje – Szempontok a sikeres brandépítéshez (Dialóg-Campus, 2013)
- Mágikus márkázás: Beckham – Hogyen lett egy futballistából globális márka? (BKF-Századvég, 2009)
- JPÉ Marketing: Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel (BKF-Századvég, 2008)
Tudományos és ismeretterjesztő publikációnak száma meghaladja a 300-at. Branding tanácsadóként, „márkadoktorként” közel 100 ügyfélnek dolgozott az elmúlt évek során, gyakran szerepel a médiában. Bővebben: www.papp-vary.hu