Főoldal/Ki kicsoda/Liptay Gabriella

Liptay Gabriella

Marketing és kommunikációs igazgató

KPMG

Állások:

  • 1986-1994 Budapesti Közgazdaságtudmányi Egyetem, Szociológia tanszék, tudmányos segédmunkatárs
  • 1994- 1997 Szezám Reklám Kft., ügyfélkapcsolati munkatárs
  • 1997-2004 Ericsson Magyarország Kft., PR manager, később kommunikációs igazgató
  • 2004- 2011 Westel Kft., T-Mobile Magyarország Kft., Magyar Telekom Ny. Rt , kommunikációs igazgató-helyettes, később marketingkommunikációs ágazatvezető
  • 2012-2012 Invitel, marketingkommunikációs igazgató
  • 2012-2015 Libri Shopline
  • 2015-2018 Design Terminal 
  • 2016-2017 KPMG, tanácsadó
  • 2016-2017 Magyar Turisztikai Ügynökség, kommunikációs igazgató
  • 2017 óta: KPMG

Tanulmányok:

  • 1986 Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem
  • 1994 VKW, Antwerpen
  • 1996 USAID/PIET, Washington

Leírás:

Közgazdász-szociológus, a hazai kommunikációs szakma egyik formálója, számos kulturális, oktatási, társadalmi kezdeményezés elindítója, támogatója.

Jelenleg a NIOK Alapítvány és a Skool kurátora, az Egyenlítő Alapítvány kuratóriumi elnöke, a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja, a Menedzserszövetség Év Menedzsere díj jelölő bizottságának tagja.

Pályáját szociológusként kezdte a Corvinuson. Majd reklámügynökségnél dolgozott és piackutatóként is tapasztalatot szerzett. A telekommunikációs szektorban teljesedett ki kommunikációs szakmai pályája.

Az Ericsson magyarországi kommunikációs igazgatói pozíciójából a Magyar Telekomhoz csatlakozott. A T-Mobile, T-Home kommunikációját vezette és a brandek márkaváltási projektjeiben töltött be vezető szerepet.

Tizenöt év telekommunikáció után a kultúra, a turizmus, a kreatív ipar területén vállalt szerepet pl. a Libri csoport marketing igazgatójaként, a Design Terminál befektetői kapcsolatok vezetőjeként, később a Magyar Turisztikai Ügynökség kommunikációs igazgatójaként dolgozott és ezzel párhuzamosan számos kulturális és oktatási projektben vett részt, illetve azok indulását, kibontakozását segítette/segíti (pl. Highlights of Hungary, Art Market Budapest, Art Capital, Ferenczy Múzeumi Centrum, Independent Media Education Center, Magyar Állami Operaház, Csokonai Színház, Ludwig Múzeum).

2017 elején csatlakozott a KPMG-hez, ahol a non-profit és kulturális projektjei mellett az üzleti tanácsadó és könyvvizsgáló cég magyarországi cégcsoportjának marketing és kommunikációs igazgatójaként tevékenykedik. 

 

„Hiszek a hálózatok, a nézőpontváltások és a széles értelemmben vett kultúrák találkozásának és sokszínűségének értékteremtő erejében és az önfejlesztésre, fejlődésre, tapasztalatátadásra is gyakorolt pozitív hatásában. Mentor és mentorált dinamikus kapcsolatban állnak és ebben a kölcsönösségben olyan tudás és információ áramlik, ami semmilyen elméletből vagy kutatásból nem kivonatolható. A mentorálások során a világról, a társadalomról, a kultúráról, a gazdaságról, és - nem utolsó sorban - a szakmánkról szerzett gyakorlati tapasztalataink és ismereteink struktúrákba rendeződnek, amelyek aztán a fiatalabb vezetők számára is használható módszereket, akár megoldási modelleket és sikeres, validálható kimeneteket képezhetnek le.”